close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 11 نفر
    بارديد ديروز : 1 نفر
    بازديد هفته : 14 نفر
    بازديد ماه : 109 نفر
    بازديد سال : 765 نفر
    بازديد کلي : 7869 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    از کاربران، برای بار دوم اپلیکیشن شما را به خاطر خواهند آورد و به جستجو برای آن خواهند پرداخت. بنا براین نرم افزری با حجم کمتر از 20 مگا بایت با در نظر گرفتن راحتی کربر، موقعیت خوب برای فروش را فراهم می اورد.8- با رسانه ها صحبت کنیدبا استفاده از کمپین های مناسب رسانه ای، میتوان ارائه را بر روی اهداف و مخاطبین مناسب استفاده کرد. app که مخفف کلمه اپلیکیشن است، خود به تنهایی، عبارتی پرسر و صداست و به مخاطب نوآور بودن شما را القا می کند. و به این معناست که محصول شما برای بخش خاصی از بازار ساخته شده است. پس در برقراری تماس با نشریات تردید به خود راه ندهید.9– شما لباسی زشت نمی خریدفروشگاه اپلیکیشن بر نمایش مناسب محصولات تکیه فراوانی دارد. آیا اپلییشنی که شما بر آن کار می کنید بیانگر ایده های خاص شما در حوزه ی مورد علاقه شما و در بردانده امتیازات مورد نظرتان هست ؟ آژانسهای طراحی، به طراحی برای iPhone/iPad خو گرفته اند. افرادی که نسبت به طراحی بی توجه باشند در زمان فروش نیز از توفیقی برخوردار نخواهند بود.تمامی زحماتی که در راه ساخت به جان خریده اند نادیده گرفته خواهد شد. طراحی اپلیکیشن ها تبليغاتي هستنــــد. اين نوع از تبليغات اينترنتي به پنجره هـاي جهنده نيز معروف هستند. خرده سايت ها را مي توان به دو گروه زير تقسيم بندي كرد:1- INTERSTITIALSاين ها پنجره هايي جدا از پنجره اصلي مرورگر بوده كه هنگام ورود كاربر به يك پايگاه اينترنتي خاص يا در زمان توقف او در آن پايگاه بر روي صفحه نمايش گر ظاهر مي شوند و معمولاً تا زماني كه كاربر آنها را نبندد در صفحه باقي مي مانند.2- SUPERSTITIALSاين پنجره ها معمولاً در فاصله زماني بارگذاري يك پايگاه اينترنتي ظاهر گشته و خود به خود بسته مي شوند.د رهر دو نوع از خرده سايت ها ممكن است از فناوري ها و تكنيك هاي پيشرفته رسانه اي استفاده گردد و يا ممكن است فقط دربردارنده متن باشند.از آنجا كه اين نوع تبليغات اينترنتي بدون اجازه و خواست كاربران ظاهر مي گردند و ممكن است موجب برهم زدن تمركز آنان شوند موردانتقاد قرار گرفته اند. با اين حال، به طور گسترده توسط پــايگاههاي اينترنتي مورداستفاده قرار مي گيرند و نرخ كليك كاربران بر روي آنها نيز معمولاً بالا است . موتورهاي جستجوموتورهاي جستجو به پايگاه هاي اينترنتي گفته مي شود كه كاربران مي توانند از آنها با صدوربیانیه ای رسمی گفت: ما آرزو داشتیم این وضعیت اتفاق نمی افتاد... پیمانکار ما از مهمان عذرخواهی کرده است و شخص خاطی را به دلیل نقض حریم خصوصی مهمان خود، تنبیه کرده است. در ظاهر، بیانیه خوب و قابل قبولی است: یک دلیل موجه برای اخراج یک نفر؛ یعنی پیشخدمتی که با پست کردن یک دست نوشته، به روشنی قانون شرکت را زیر پا گذاشته است. 6. شرکت شما به یک خط مشی روشن در خصوص نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی نیاز دارد؛ البته ناگفته نماند تدوین چنین سیاست هایی کار ساده ای نیست. شما نمی توانید پرسنل تحت امر خود را از صحبت کردن با یکدیگر درباره اوضاع کاری منع کنید (صحبت کردن، پست گذاشتن برای یکدیگر در فیس بوک را نیز شامل می شود). همچنین قادر نیستید مردم را از گپ زدن – به عنوان مثال - درباره خدمات رستوان شما و انعامی که به کارکنان آنجا می دهند، باز دارید ولی می توانید سیاست روشنی که به ممنوع بودن انتشار اطلاعات مشتریان دلالت دارد، اتخاذ کنید و آن را برای همه کارمندان خود لازم الاجرا تلقی نمایید. 7. هر کس به هر حال ایده ای دارد و نظری. چه بسا ایده و صدای کارمندان دون پایه شما رساتر از سخنگوی رسمی شرکت چيزی را می خواهد نمی توانند به شکلی موثر مزايا را با برند پيوند دهند. به اين نکته نيز در بخش گذشته به هنگام صحبت از تمرکز مزيت در جايگيری اشاره گرديد. وقتی که با رفتار حاصل از محرک منفی سر و کار داريم، تبليغات بايد مستقيما بر مزيت تمرکز داشته باشد. اما وقتی رفتار از محرک مثبت حاصل می شود، تبليغات بايد با پيامدهای احساسی مزيت سر و کار داشته باشد.به هنگام بررسی رفتارهای ناشی از محرک منفی، مهم است بدانيم که منفی بودن به معنی ‘بد’ بودن نيست. محرک های منفی عموما با رفتاری سر و کار دارند که قرار است مشکلی را حل کند و يا مانع آن بشود. يک زن خانه دار با انبوهی از ظرف های کثيف (مشکل) روبروست و به يک مايع شوينده (راه حل) نياز دارد تا آنها را تميز کند؛ يا يک پدر نگران خانواده جوان خود است و اينکه شايد برايش اتفاقی بيفتد و ديگر نتواند کار کند (مشکل)، بنابراين خود را بيمه می کند (ممانعت).محرک های مثبت عموما با جلب رضايت فردی يا تاييد اجتماعی سر و کار دارند. شخص انواع نان را در ويترين نانوايی می بيند و مقداری از آنها را برای لذت بردن خريداری می کند (خوشنودی حسی) يا يک کباب پز برای استفاده در فضای

    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین
    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:03 ] [ Greedie ][ بازديد : 117 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو