انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش | |||
|
کنید اما واکنش شما در برابر آنها قابل کنترل است.شما میدانید که مشتریان اقتصاد جدید بیشتر از آنکه به شما واکنش مثبت نشان دهند، جواب رد خواهند داد ، اما با استفاده از تکنیکهای زیر میتوانید جواب رد آنها را به جواب مثبت تبدیل کنید. کنترل اوضاع را دست بگیرید.بدون توجه به شرایط و موقعیت شدیداً به دنبال جواب مثبت باشید.احساسات خود را دخیل نکنید و جواب رد آنها را به عنوان رد شخص خودتان برداشت نکنید.دلایل اشتباه برای رد کردن پیشنهادتان را تشخیص دهید ، نادیده بگیرید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید. به دغدغههای واقعی مشتریان اشاره کنید تا بتوانید جواب مثبت بگیرید.مشتریان اقتصاد جدید عدم تمایل شان به خرید محصول و خدمت شما را اعلام خواهند کرد.با شناسایی سؤالات و دغدغههای مخفی در پشت جواب ردشان را بیابید و پاسخ و راهحلهای مناسبی فراهم کنید.خودتان را جای آنها قرار دهید و تمام دلایل ممکن برای رد کردن پیشنهادتان را فهرست کنید.فروشندگان بزرگ خود را برای هر شرایطی آماده میکنند و نشان میدهند که محصول یا خدمتشان چگونه متناسب با نیازهای مشتریان است. آنها از قدرت مثبت «آماده شدن برای شرایط گوگل نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مسترتولز می تواند به شما برای شناخت نظر و سلیقه ی مشتریان و نحوه ی استفاده ی انها از سایت تان کمک کند. هردوی این ابزارها رایگان هستند و استفاده از آنها به راحتی آب خوردن استرقبای خود را زیر نظر داشته باشیدهمیشه فعالیت رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، مشتری ها همیشه علاقه ی زیادی برای جستجوی بیشتر به منظور یافتن محصول بهتر دارند. اگر رقبای شما هزینه ی ارسال کمتر یا تخفیف های ویژه ی ماهیانه دارند، مطمئن باشید مشتریان سایت رقیب را به سایت شما ترجیح می دهد. در رقابت باقی بمانید و تلاش کنید همیشه چیز تازه ای برای مشتریان در چنته داشته باشید، چیزهایی نظیر تخفیف های ویژه ی فصلی یا ماهیانه، ارسال رایگان و مسابقات جذاباستراتژی مشخص برای بازاریابیهمه ی فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها استراتژی مشخصی برای بازاریابی خود دارند پس اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را به خوبی شناسایی کرده و می دانید که چه گستره ای از بازار هدف را برگزیده اید. اگر در مورد تجارت اینترنتی خود جدی هستید پس تلاش کنید تا سئو را قویا بشناسید و رتبه خود را در موتورهای جستجو نظیر گوگل بالا مواجهه صِرف در آنجاست که مواجهه دائمی با يک نام برند در غياب هرگونه محرکی می تواند در نهايت به بروز واکنشهای مثبت ملايمی منجر گردد (بورنشتاين25، 1989). هر دوی اين فرآيند ها با موفقيت در انتخاب برند تاثير داشته اند، حتی در مقابل رقبايی با ويژگی های عملکردی بسيار بالا (بيکر26، 1999). در فصل 8 چگونگی ايجاد استراتژی برند از طريق فرآيند های احساسی را مرود بحث قرار خواهيم داد. در اين مقاله نشان داديم که مفهوم برندها بايد در مرکز توجه فعاليت های مديريتی قرار بگيرد. ما آنچه را که به چگونگی تصميم گيری مصرف کنندگان در بين برندها مربوط می شد مورد بررسی قرار داديم و نقش اساسی سطوح درگيری مصرف کننده را مشخص ساختيم. ما بيان داشتيم که در شرايط درگيری پايين، دستيابی به آگاهی بالا ممکن است در اولويت اهداف مديريت قرار بگيرد. ما بررسی کرديم چگونه حتی برندهای با درگيری پايين نيز ممکن است با سطوح پايينی از احساسات و ترجيحات غير منطقی مشارکت کنند. دوبيرز27 برندی پيشرو در صنعت الماس است. فروش الماس ارتباط تنگاتنگی با موفقيت اقتصادی هر کشوری دارد. در سال 1995 اروپا هنوز بطور کامل رکود را پشت سر نگذاشته بود. در ايجاد پيوند بين نام برند و نياز گروه محصول ايفا می کنند. از اين رو، نام های برند تابع چيزی هستند که عصب روانشناسان آن را ‘انسداد’ می نامند و بسيار به اين تجربه نزديک است که شخصی را بشناسيد آما نام وی را به خاطر نياوريد (به شکتر ، 2001 مراجعه کنيد). اطلاعات در حافظه است، و در واقع نشانه های بازيابی نيز ممکن است در جايی باشند که شخص انتظار دارد چيزی را به ياد بياورد، اما به هنگام نياز، نام مورد نظر به شکل مايوس کننده ای دور از دسترس می نمايد. دليل اينکه آدم ها اغلب در به ياد آوردن نام کسی با مشکل مواجه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.نام های برند، درست مانند نام های خاص، ممکن است مسدود شوند، خصوصا اگر به خوبی با يک نياز گروه محصول خاص پيوند نداشته باشند. اگر قرار است به محض بروز نياز نام برند به ياد آورده شود لازم است پيوندهای آنی بين نياز و برند در حافظه وجود داشته ایجاد وفاداري به برند
[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:30 ]
[ Greedie ][ بازديد : 135 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |