انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 4 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 5 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 80 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 945 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 18761 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
تبلیغات، استفاده از کلید واژه ها ، بدون یک برنامه ریزی روشن است یا به عبارتی دیگرقبل از اینکه بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع . فاکتور مهم در تبلیغات در گوگل که باید در نظر بگیرید:اهداف تبلیغات شما:در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص نمائید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ، و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد .یکی از اهداف وب مستر برای ایجاد تبلیغات کلیکی ،کسب محبوبیت در موتورهای جستجو می باشد.بودجه تبلیغات در گوگل :فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما می باشد ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر بودجه شما کم باشد ممکن است که شما در کمپین خود با کلیک های زیادی مواجه نشوید ، با این حال اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط به کمپین خود فوکوس کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر نروید.ارتباط کلمات کلیدی :با توجه به موارد فوق ، اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر که در آن همه برنده اند! Marc Purtell در searchenginejournal.com می گوید: هنگامی شما در کمپین بازاریابی محتوا خود به موضوع خاصی اشاره می کنید، خوب است که کاربران را به کارشناسان و یا شرکت هایی که برای آنها شناخته شده هستند، ارجاع دهید تا برخی از مطالب و آموزه ها را از آنها فرا بگیرند. از آن سو، مردم از این که ببینند نام آنها منتشر شده، خرسند می گردند و مایل می شوند که همین محتوا را در سایت خودشان نیز به رایگان منتشر نمایند. همین امر به طور غیرمستقیم تبلیغی برای برند شما فراهم می آورد. 5. برای همه خوانندگان محتوا تهیه کنید دایره کاربران و مخاطبان خود را توسعه دهید. اصولاً علاقه مندی مردم فقط و فقط به یک چیز خلاصه نمی شود. به عنوان مثال حسابداران فقط به موضوعات مربوط به حسابداری علاقه مند نیستند، بلکه چیزها و موضوعات دیگری نیز برای آنها جذاب است. فرض کنیم شما دلال و مشاور خرید و فروش املاک هستید. هنگامی که مردم برای خرید خانه به شما مراجعه می کنند، به جز خود خانه چه فاکتورهای دیگری را نیز در نظر می گیرند؟ کسانی که خانه می خرند، احتمالاً حیوان خانگی هم دارند. خب، حال این سوال پیش می آید: صورت معکوس عمل کرده و مشتریان زیادی را از شما فراری داده و صدمات جبران ناپذیری را به تجارت و حرفه‌ی شما وارد آورد.تبلیغات اینترنتی طی زمان کوتاهی به سرعت جایگاه خود را بالا کشیده است. آیا تبلیغات اینترنتی سایر روش‌های تبلیغ را پشت سر گذاشته است؟ رتبه اول درآمد و محبوبیت از آن کیست؟...تبلیغات در اینترنتدرآمد وب سایت‌ها از تبلیغات اینترنتی در سال 2011، نسبت به 2010 شاهد رشد 22 درصدی بوده است. بخش اعظم درآمدها، حاصل از تبلیغات بنری، ویدئویی و تبلیغاتی است که بر روی موبایل صورت گرفته است.رقم 31 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات اینترنتی، به عنوان یک رکورد برای آن و بیانگر رشد جهشی 22 درصدی است. آمار حاصله، از نتایج تحقیقاتInteractive Advertising Bureau (IAB) به دست آمده است.در این میان رشد درآمد تبلیغاتی که بر روی موبایل انجام شده ، بیشتر از دیگر گروه‌های تبلیغات است. این رشد، برابر 149 درصد بوده که نوید دهنده‌ی روزهای خوب برای تبلیغ کنندگان بر روی موبایل است. اگر چه سهم آن از کل درآمدها در حدود 1.6 میلیارد دلار بوده است؛ و در مقایسه با رقم کلی تبلیغات سهمی ناچیز تلقی می‌شود؛ اما می‌توان گفت مناسب شما نیستند.، در این بخش درباره فرایند فروش هشدار می‌دهیم. اغلب مشتریان احتمالی برای شرکت شما و محصولات و خدمات شما مناسب نیستند.خریداران اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند؟ در بسیاری از کسب‌و‌کارها ، 20 درصد مشتریان ، 80 درصد محصولات و خدمات را می‌خرند.کار مهم شما پیدا کردن آن 20 درصد از مشتریان است. اگر در کار معامله سهام هستید ، باید مشتریانی پیدا کنید که بیش از همه معامله می‌کنند.اگر تبلیغات می‌فروشید، باید مشتریانی پیدا کنید که بیشترین تبلیغات را می‌خرند.این موضوع کاملا واضح است ، اما بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها هیچ شناختی از بهترین مشتریان خود ندارند.وقتی از شرکت‌های مختلفی بازدید می‌کنیم که تحقیقات گسترده‌ای در بخش بازاریابی انجام می‌دهند ، با این وجود تیم فروش آن‌ها هدر دادن همه‌ جانبه زمان و پول را متوقف نمی‌کند، به‌شدت متعجب می‌شویم.افراد بخش خدمات مشتری، تیم بازاریابی و نیروی فروش خود را گرد‌هم آورید تا درباره بهترین خریداران بازار صحبت کنند.اولین کار شما تشخیص مشتریان واقعی از افراد مردد است. وقت کافی اختصاص داده و سوالاتی بپرسید. انرژی و منابع فروش شما محدود انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 17:58 ] [ Greedie ][ بازديد : 154 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو