close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    بندی به طور واضح در تمامی تبليغات برند شناسانده شود. همچنين به اين معنی است که چنانچه هدف از ارتباطات آگاهی برند، شناخت باشد، راديو نبايد در مخلوط رسانه مورد اس...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 45 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 46 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 204 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 3585 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 21401 نفر

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    را تعريف می کند برندهايی همچون دايملر-بنز يا يونيليور . يک برند گروهی نام برندی است که در بيش از يک گروه محصول مورد استفاده قرار می گيرد، برندهايی مانند ياماها که برای بازاريابی محصولات متنوعی از پيانو گرفته تا موتورسيکلت بکار برده می شود. در پايين سلسله مراتب برندهای منفرد قرار دارند، جايی که نام برند تنها به يک گروه محصول محدود می گردد.اين سلسله مراتب در عمل هميشه مرزبندی دقيقی ندارد. وقتی که به نستله فکر می کنيد چه چيز به ذهنتان خطور می کند؟ آيا شکلات است يا احتمالا قهوه؟ اين چيزی است که خيلی ها با آن آشنايی دارند. در واقع يکی از اولين شعارهای تبليغاتی نستله اين بود که ‘نستله بهترين شکلات درست می کند’. مشخصا، نستله يک برند شکلاتاست، اما چيزی با عنوان قهوه نستله وجود دارد؟ نه، اما قطعا برای برندهای قهوه نظير نسکافه ، تيسترز چويس و گُلد بلند شناخته شده هستند. در خصوص شکلات، احتمالا اکثر مردم با شکلات های کرانچ نستله آشنايی دارند. فقط يک دقيقه به اين موضوع فکر کنيد. نام برند چيست؟ نستله، کرانچ، نستله کرانچ؟ و اين چه چيزی را در باره کسب و کار آنها بيان می کند؟ اگر نستله يک برند پروسه‌ی خرید در یک وب سایت طولانی‌تر باشد، تعداد بازدید کنندگانی که وب سایت را رها می‌کنند، بیشتر خواهد شد.پس از جستجوی کاربران در مورد مطلبی خاص، آنان را مستقیماً به آن مطلب هدایت کنید. ارائه‌ی یک صفحه نتایج جستجو می‌تواند مراحل پروسه را افزایش داده و بازدیدکنندگان را آزرده خاطر کندبهتر است پس از جستجوی کاربران در مورد مطلبی خاص، آنان را مستقیماً به سمت آن مطلب هدایت کنید. ارائه‌ی یک صفحه نتایج جستجو می‌تواند مراحل پروسه را افزایش داده و بازدیدکنندگان را آزرده خاطر کند.هر چه زمان میان جستجو و رسیدن به محتوای مورد نظر کاربران، کوتاه‌تر باشد، آنان کمتر وب سایت شما را ترک خواهند کرد و تمایل بیشتری به ماندن بر روی آن، نشان خواهند داد.2. کاربران را ناامید نکنید :در یک دنیای ایده‌آل، تمامی کاربران نیازهای مشخصی دارند. نیازهایی که شما از قبل در مورد آن‌ها اندیشیده‌اید. اما این مورد همیشه اتفاق نمی‌افتد.بسیاری از بازدید کنندگان وب سایت، به دلایل مختلف، شرایط لازم برای خرید یک محصول را ندارند. میزان اعتبار آن‌ها، سطح تحصیلاتشان و یا موارد دیگری از این دست، عواملی هستند که ممکن است شما را از به آنچه که به دنبالش هستند می رسند و از آن سو شما به خوبی در ذهن آنها جای می گیرید. ضمناً از قدرت ارتباط رو در رو و یا کادر «از ما بپرسید» در وب سایت خود غافل نشوید. 3. طبق علاقه و سلیقه مردم مطلب بنویسید نه بر اساس دلخواه خودتان اگر شما می خواهید در بازاریابی محتوایی که برای خود طرح ریزی کرده اید موفق باشید، یک اصل مهم را از همان ابتدای کار سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید: بازاریابی محتوا درباره شما نیست؛ بازاریابی محتوا درباره شرکت شما نیست؛ بازاریابی محتوا درباره محصولاتی که شما تولید می کنید نیست؛ بازاریابی محتوا درباره سرویس هایی که شما ارائه می کنید نیست؛ بازاریابی محتوا قرار نیست عظمت و کیفیت بالای تولیدات شما را به رخ بکشاند؛ بازاریابی محتوا برای توصیف مهارت های مدیریتی شما ساخته نشده است. خلاصه این که بازاریابی محتوا هرگز به «شما» نمی پردازد. از همان لحظه ای که شما بازاریابی محتوا را به تریبونی برای تبلیغ خود و کالای خود تبدیل کنید، در واقع مشتری ها آرام آرام اعتمادشان را به شما از دست می دهند و به همین منوال شما با کاهش بازدیدکننده و مشتری روبرو می شوید. پس از من تکرار بتوانید کمپین تبلیغات در گوگلی ایجاد کنید بدون عیب و نقص !پینشهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه نمائید و گام به گام با آن جلو بروید ؛ پیشنهاد میکنیم که مقاله حاضر را در یک فایل ورد ایجاد کنید و سپس آن را پرینت کنید و هر کدام از گام هایی که انجام می دهید را تیک بزنید .مفهوم سیستم AdWords گوگل ( تبلیغات در گوگل ) ممکن است در ابتدا برای شما گنگ به نظر برسد همانطور که برای خود من در اوایل کار گنگ بود ؛ ولی حالا بعد از مدتی که با این سیستم کار کرده ام دیگر از تمام چم و خم این سیستم با خبر شده ام دیگر چنین تصوری ندارم. بهتر در ابتدا توضیحی کوتاه نسبت به این سیستم به شما بدهم .سیستم تبلیغاتی گوگل , سیستمی است که شما با پرداخت مبغلی بسیار اندک می توانید تبلیغات خود را در گوگل به نمایش بگذارید . به عنوان مثال هر کسی که کلمه سئو را در گوگل جستجو کرد , تبلیغ شما را در بلاک سمت چپ ، راست و … نمایش بدهد , اما این تنها یک دید جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار بزرگ است و همچنین دارای سیستم مدیریت بسیار بزرگی است .ما در این مقاله شما را با پیچیدگی های این سیستم آشنا خواهیم ساخت انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
    [ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:43 ] [ Greedie ][ بازديد : 238 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو