close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    گزينه رقيب باز بشناسد. تمامی اينها درست هستند، اما يک برند بايد به معنی واقعی کلمه يک برچسب باشد: چيزی که به يک شيی الصاق شود و اطلاعات آن را بازگو کند (NSOED، ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 12 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 13 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 171 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 3552 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 21368 نفر

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    کنید اما واکنش شما در برابر آن‌ها قابل کنترل است.شما می‌دانید که مشتریان اقتصاد جدید بیشتر از آنکه به شما واکنش مثبت نشان دهند، جواب رد خواهند داد ، اما با استفاده از تکنیک‌های زیر می‌توانید جواب رد آن‌ها را به جواب مثبت تبدیل کنید. کنترل اوضاع را دست بگیرید.بدون توجه به شرایط و موقعیت شدیداً به دنبال جواب مثبت باشید.احساسات خود را دخیل نکنید و جواب رد آن‌ها را به عنوان رد شخص خودتان برداشت نکنید.دلایل اشتباه برای رد کردن پیشنهادتان را تشخیص دهید ، نادیده بگیرید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید. به دغدغه‌های واقعی مشتریان اشاره کنید تا بتوانید جواب مثبت بگیرید.مشتریان اقتصاد جدید عدم تمایل شان به خرید محصول و خدمت شما را اعلام خواهند کرد.با شناسایی سؤالات و دغدغه‌های مخفی در پشت جواب ردشان را بیابید و پاسخ و راه‌حل‌های مناسبی فراهم کنید.خودتان را جای آن‌ها قرار دهید و تمام دلایل ممکن برای رد کردن پیشنهادتان را فهرست کنید.فروشندگان بزرگ خود را برای هر شرایطی آماده می‌کنند و نشان می‌دهند که محصول یا خدمتشان چگونه متناسب با نیازهای مشتریان است. آن‌ها از قدرت مثبت «آماده شدن برای شرایط گوگل نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مسترتولز می تواند به شما برای شناخت نظر و سلیقه ی مشتریان و نحوه ی استفاده ی انها از سایت تان کمک کند. هردوی این ابزارها رایگان هستند و استفاده از آنها به راحتی آب خوردن استرقبای خود را زیر نظر داشته باشیدهمیشه فعالیت رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، مشتری ها همیشه علاقه ی زیادی برای جستجوی بیشتر به منظور یافتن محصول بهتر دارند. اگر رقبای شما هزینه ی ارسال کمتر یا تخفیف های ویژه ی ماهیانه دارند، مطمئن باشید مشتریان سایت رقیب را به سایت شما ترجیح می دهد. در رقابت باقی بمانید و تلاش کنید همیشه چیز تازه ای برای مشتریان در چنته داشته باشید، چیزهایی نظیر تخفیف های ویژه ی فصلی یا ماهیانه، ارسال رایگان و مسابقات جذاباستراتژی مشخص برای بازاریابیهمه ی فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها استراتژی مشخصی برای بازاریابی خود دارند پس اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را به خوبی شناسایی کرده و می دانید که چه گستره ای از بازار هدف را برگزیده اید. اگر در مورد تجارت اینترنتی خود جدی هستید پس تلاش کنید تا سئو را قویا بشناسید و رتبه خود را در موتورهای جستجو نظیر گوگل بالا مواجهه صِرف در آنجاست که مواجهه دائمی با يک نام برند در غياب هرگونه محرکی می تواند در نهايت به بروز واکنشهای مثبت ملايمی منجر گردد (بورنشتاين25، 1989). هر دوی اين فرآيند ها با موفقيت در انتخاب برند تاثير داشته اند، حتی در مقابل رقبايی با ويژگی های عملکردی بسيار بالا (بيکر26، 1999). در فصل 8 چگونگی ايجاد استراتژی برند از طريق فرآيند های احساسی را مرود بحث قرار خواهيم داد. در اين مقاله نشان داديم که مفهوم برندها بايد در مرکز توجه فعاليت های مديريتی قرار بگيرد. ما آنچه را که به چگونگی تصميم گيری مصرف کنندگان در بين برندها مربوط می شد مورد بررسی قرار داديم و نقش اساسی سطوح درگيری مصرف کننده را مشخص ساختيم. ما بيان داشتيم که در شرايط درگيری پايين، دستيابی به آگاهی بالا ممکن است در اولويت اهداف مديريت قرار بگيرد. ما بررسی کرديم چگونه حتی برندهای با درگيری پايين نيز ممکن است با سطوح پايينی از احساسات و ترجيحات غير منطقی مشارکت کنند. دوبيرز27 برندی پيشرو در صنعت الماس است. فروش الماس ارتباط تنگاتنگی با موفقيت اقتصادی هر کشوری دارد. در سال 1995 اروپا هنوز بطور کامل رکود را پشت سر نگذاشته بود. در ايجاد پيوند بين نام برند و نياز گروه محصول ايفا می کنند. از اين رو، نام های برند تابع چيزی هستند که عصب روانشناسان آن را ‘انسداد’ می نامند و بسيار به اين تجربه نزديک است که شخصی را بشناسيد آما نام وی را به خاطر نياوريد (به شکتر ، 2001 مراجعه کنيد). اطلاعات در حافظه است، و در واقع نشانه های بازيابی نيز ممکن است در جايی باشند که شخص انتظار دارد چيزی را به ياد بياورد، اما به هنگام نياز، نام مورد نظر به شکل مايوس کننده ای دور از دسترس می نمايد. دليل اينکه آدم ها اغلب در به ياد آوردن نام کسی با مشکل مواجه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.نام های برند، درست مانند نام های خاص، ممکن است مسدود شوند، خصوصا اگر به خوبی با يک نياز گروه محصول خاص پيوند نداشته باشند. اگر قرار است به محض بروز نياز نام برند به ياد آورده شود لازم است پيوندهای آنی بين نياز و برند در حافظه وجود داشته انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
    [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:30 ] [ Greedie ][ بازديد : 228 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو