انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 1 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 1 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 76 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 941 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 18757 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
حالیکه مدل B2C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.بازاریابی اینترنتی با مدل B2C آغاز شد و به تدریج مدل B2B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت.P2P: peer-to-peer: مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P2P نامیده می شود ، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند.سایت Kazaa یک نمونه از P2P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی ، فیلم، متن و غیره توسط کاربران ، راه اندازی شده است.بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است ، مانند سایت www.priceline.com در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده ، کالایشان را انتخاب می کنند.شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است ، مانند سایت www.hotwire.com در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند.آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت www.ebay.com ، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می که پیش بینی‌های انجام شده در رابطه با رشد بازار موبایل، در تمامی ابعاد صحت داشته است و باید منتظر ادامه این روند، در سال‌های بعدی نیز باشیم.رقم 31 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات اینترنتی، به عنوان یک رکورد برای آن و بیانگر رشد جهشی 22 درصدی است.تبلیغات ویدئوی دیجیتال نیز شاهد رشد 29 درصدی بوده است. اما جستجو هنوز به عنوان بزرگ‌ترین گروه با 47 درصد سهم تبلیغات، شناخته می‌شود. رشد تبلیغات بر روی موبایل، نشان می‌دهد که تبلیغ دهندگان، نقطه‌ی ارتباطی خود با کاربران را یافته‌اند. جایی که کاربران بیشترین زمان خود را در آن مصرف می‌کنند و در دسترس همگان قرار دارد.Randall Rothenberg، مدیر عامل IAB، رسانه‌های دیجیتال را نقطه ارتباطی تبلیغ‌کنندگان و مردم می‌داند. اینترنت پس از تلویزیون که 38.5 میلیارد دلار تبلیغات در سال 2011 را به خود اختصاص داده است، در رتبه‌ی دوم قرار می‌گیرد. اگر اطلاعات بیشتری از جزئیات گزارش IAB می‌خواهید، به اینجا سر بزنید. کنیک‌هایی هستند که بر خلاف شیوه‌های معمول درآمدزایی، از دید اکثر طراحان و صاحبان وب سایت پنهان می‌مانند. روش‌هایی در کمال سادگی اما پرسود و زود بازده! هاجنگ نوشابه، جنگ کولا و جنگ همبرگر نمونه هایی از روزنامه نگاری با زبان نظامی است.اما در زیر این عنوان‌ها،نویسنده، اصول نظامی‌گری را به کل رد می‌کند.«پپسی کولا» در حال پیروز شدن بر «کوکاکولا» است. دلیل اصلی آن نیز عدم توانایی کوکاکولا، در بهره‌ گیری از امتیازات استراتژیک خود است.«مک‌دونالدز» همچنان پرفروش بازار برگر حاکم است. اما، «برگر کینگ» و « وندیز» با به‌کار گرفتن بعضی از اصول جنگ تجاری، درحال پیش روی هستند. ماهیت منطقه نبردجنگ‌های تجاری،نه در قفسه داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌ها و نه در مراکز خرید، بلکه در مغز مشتریان به وقوع می‌پیوندد.مغز مشتریان، منطقه نبرد است .منطقه ای که بی ثبات و دستیابی به آن بسیار مشکل است. فرماندهان دنیای تجارتدنیای تجارت، امروز به «فیلد مارشال هایی» نیازمند است که برنامه ریزی و هدایت بازار را به عهده بگیرند و دارای صفاتی مانند:قابلیت انعطاف، توان فکری و جسارت فراوان باشند.استفاده از محتوای وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی، به صاحب یك كسب و كار اینترنتی اجازه می دهد تا پیام های تبلیغاتی خود را در دامنه متنوعی از دیگر وب سایت ها منتشر كند. موتور جست و جوی هرگز دامنه مذاکرات خود را محدود نکنید، زیرا طرف مقابل پیشنهاد آخر و نهایی را می‌دهد یا ادعا می‌کند علاقه‌ای به مذاکره ندارد. 4- پس گرفتن پیشنهاد:وقتی طرف مقابل در حال خارج کردن آخرین پنی از جیب شما است، از این ترفند استفاده کنید. می‌توانید این‌کار را با عقب‌نشینی از آخرین امتیاز قیمتی که به آن‌ها داده‌اید یا با پس گرفتن پیشنهاد ارائه خدمات حمل، نصب، آموزش یا موارد اضافه، انجام دهید. وقتی از این ترفند استفاده می‌کنید، برای اجتناب از تقابل مستقیم، از یک آدم بد که اختیار بیشتری دارد استفاده کنید.برای ایجاد رابطه قوی و جادویی با مشتریان باید از روش های مختلف بهره ببریم. این که بتوانیم با مشتریان رابطه فوق العاده و ایده آل داشته باشیم کاری بسیار آسان می باشد،‌ اما خبره شدن در آن به تلاش واقعی نیاز دارد.شما می توانید با کارکردن بر روی برخی ویژگی ها در این بخش خبره شوید.را ه استفاده از کتاب مجیکتعاملات فردی برای مشتریان اهمیت زیادی دارد.یک مکالمه کوتاه می‌تواند ارتباط شما را شکل دهد یا آن‌ را نابود سازد. روش مجیک تکنیکی برای ارتقای روابط با مشتریان است.به‌عنوان مشتری ،‌ وقتی شخصی کاری را به انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 8:02 ] [ Greedie ][ بازديد : 171 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو