انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش | |||
|
صد نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید.شرکت مزبور برای تعیین «امتیاز فرستنده» هر کمپانی، از الگوریتم خاصی استفاده می کند که ملاک کار آن دو چیز است: نسبت ایمیل هایی که مخاطب دریافت نمی کند و به Inbox او وارد نمی شود، و گزارش های اسپم برای ایمیل های ارسال شده از سوی شرکت ها. به طور طبیعی، لیست های ایمیلی که در اینترنت خرید و فروش می شود، بیشتر در معرض سوءظن قرار دارند و گزارش های اسپم آنها نیز بالاست. استفاده از این لیست ها می تواند «امتیاز فرستنده» شرکت شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و یا حتی آن را به صفر نزدیک گرداند. اصولاً اگر امتیاز فرستنده شرکت شما کم شود، احتمال این که در آینده ایمیل های ارسالی از سوی شما به صندوق پست الکترونیکی مخاطبان برسد بسیار اندک است، حتی اگر این ایمیل ها، اسپم نبوده و دارای محتواهای خوب و قابل دفاعی باشد. این یکی از زیان هایی است که لیست ایمیل های خریداری شده می تواند به کسب و کار شما وارد آورد. 2. احتمال قرار گرفتن در لیست سیاه لیست های بگویند.احتمالاً پاسخ شما این است: «هیچگاه». درست است؟ همیشه پیش نویس های متعددی برای پیام ها و طرح های تبلیغاتی شرکت شما وجود دارد. به کاربران و مخاطبان خود فرصت سخن گفتن و ابراز وجود بدهید.در این صورت آنها از شما سپاسگزار خواهند شد.ضمناً با این راهکار می توانید قبل از روانه کردن کالای خود به بازار، اطلاعات باارزشی در دست داشته باشید. یک مثال: شرکت آمریکایی Deep Eddy Vodka – که همانطور که از نامش پیداست در زمینه تولید ودکا فعالیت می کند – اخیراً در صفحه فیس بوکش سه بیلبورد دیجیتالی قرار داده و از هوادارن خواسته که در آنها، از هر دری که می خواهند سخن بگویند.2. از مشتری های خرسند استفاده کنید شرکت ها و سازمان ها همیشه باید اطلاعیه ها و هشدارهای رسانه ای را با هواداران خود به اشتراک بگذارند، ولی بهتر آن است که به این افراد اجازه دهند خود آنها وارد گود شوند و در این خصوص نقش آفرینی کنند. یک پست منتشر کنید و در آن توضیح دهید که شرکت شما قصد دارد اطلاعیه ای رسمی منتشر نماید. بگویید که شما در این اطلاعیه قصد دارید عبارت و نقل قولی از مشتری های راضی درج کنید. موضوع اطلاعیه را به روشنی توضیح موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی عرضه می کنید، در واقع مشکلی را از خریدار حل کند و یا او را به خواسته ای از خواسته هایش برساند، کار شما عالی است. در واقع چنین فضایی، یک مکان مناسب برای آغاز گفتگوهای دوجانبه است. همانطور که می بینید این موضوع ربطی به خود بازاریاب ها ندارد. با این حال چنین مپندارید که همه به آنچه که شما عرضه می کنید، نیاز دارند. امروزه ابزارهای آنلاین مفیدی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دایره مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را به گونه ای هدفمند محدود کنید؛ از جمله HubSpot و FanBridge. 2. فقدان اصالت گویی برخی بازاریاب ها مجبورند به تبلیغ محصولات و سرویس های تقلبی - و یا لااقل نه چندان سودمند - روی آورند. این بخش تلخ ماجراست. چند گام به عقب برگردید و کیفیت محصول، سرویس و مدل تجاری خود را ارتقاء دهید. ضمناً از دروغ گفتن به دیگران دست بردارید. باشد که با این کار نفرت مردم از ما کمتر شود. امروزه نه تنها در کالاها می توان نمونه های جعلی و غیرواقعی یافت، بلکه پای این قضیه به اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده است. برخی افراد برای نشان دادن محبوبت خود در فیس بوک و توییتر به استفاده از «هواداران گرفتن تبلیغات از گوگل
[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:30 ]
[ Greedie ][ بازديد : 118 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |