close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 1 نفر
    بارديد ديروز : 16 نفر
    بازديد هفته : 21 نفر
    بازديد ماه : 116 نفر
    بازديد سال : 772 نفر
    بازديد کلي : 7876 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    صد نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید.شرکت مزبور برای تعیین «امتیاز فرستنده» هر کمپانی، از الگوریتم خاصی استفاده می کند که ملاک کار آن دو چیز است: نسبت ایمیل هایی که مخاطب دریافت نمی کند و به Inbox او وارد نمی شود، و گزارش های اسپم برای ایمیل های ارسال شده از سوی شرکت ها. به طور طبیعی، لیست های ایمیلی که در اینترنت خرید و فروش می شود، بیشتر در معرض سوءظن قرار دارند و گزارش های اسپم آنها نیز بالاست. استفاده از این لیست ها می تواند «امتیاز فرستنده» شرکت شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و یا حتی آن را به صفر نزدیک گرداند. اصولاً اگر امتیاز فرستنده شرکت شما کم شود، احتمال این که در آینده ایمیل های ارسالی از سوی شما به صندوق پست الکترونیکی مخاطبان برسد بسیار اندک است، حتی اگر این ایمیل ها، اسپم نبوده و دارای محتواهای خوب و قابل دفاعی باشد. این یکی از زیان هایی است که لیست ایمیل های خریداری شده می تواند به کسب و کار شما وارد آورد. 2. احتمال قرار گرفتن در لیست سیاه لیست های بگویند.احتمالاً پاسخ شما این است: «هیچگاه». درست است؟ همیشه پیش نویس های متعددی برای پیام ها و طرح های تبلیغاتی شرکت شما وجود دارد. به کاربران و مخاطبان خود فرصت سخن گفتن و ابراز وجود بدهید.در این صورت آنها از شما سپاسگزار خواهند شد.ضمناً با این راهکار می توانید قبل از روانه کردن کالای خود به بازار، اطلاعات باارزشی در دست داشته باشید. یک مثال: شرکت آمریکایی Deep Eddy Vodka – که همانطور که از نامش پیداست در زمینه تولید ودکا فعالیت می کند – اخیراً در صفحه فیس بوکش سه بیلبورد دیجیتالی قرار داده و از هوادارن خواسته که در آنها، از هر دری که می خواهند سخن بگویند.2. از مشتری های خرسند استفاده کنید شرکت ها و سازمان ها همیشه باید اطلاعیه ها و هشدارهای رسانه ای را با هواداران خود به اشتراک بگذارند، ولی بهتر آن است که به این افراد اجازه دهند خود آنها وارد گود شوند و در این خصوص نقش آفرینی کنند. یک پست منتشر کنید و در آن توضیح دهید که شرکت شما قصد دارد اطلاعیه ای رسمی منتشر نماید. بگویید که شما در این اطلاعیه قصد دارید عبارت و نقل قولی از مشتری های راضی درج کنید. موضوع اطلاعیه را به روشنی توضیح موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی عرضه می کنید، در واقع مشکلی را از خریدار حل کند و یا او را به خواسته ای از خواسته هایش برساند، کار شما عالی است. در واقع چنین فضایی، یک مکان مناسب برای آغاز گفتگوهای دوجانبه است. همانطور که می بینید این موضوع ربطی به خود بازاریاب ها ندارد. با این حال چنین مپندارید که همه به آنچه که شما عرضه می کنید، نیاز دارند. امروزه ابزارهای آنلاین مفیدی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دایره مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را به گونه ای هدفمند محدود کنید؛ از جمله HubSpot و FanBridge. 2. فقدان اصالت گویی برخی بازاریاب ها مجبورند به تبلیغ محصولات و سرویس های تقلبی - و یا لااقل نه چندان سودمند - روی آورند. این بخش تلخ ماجراست. چند گام به عقب برگردید و کیفیت محصول، سرویس و مدل تجاری خود را ارتقاء دهید. ضمناً از دروغ گفتن به دیگران دست بردارید. باشد که با این کار نفرت مردم از ما کمتر شود. امروزه نه تنها در کالاها می توان نمونه های جعلی و غیرواقعی یافت، بلکه پای این قضیه به اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده است. برخی افراد برای نشان دادن محبوبت خود در فیس بوک و توییتر به استفاده از «هواداران

    گرفتن تبلیغات از گوگل
    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:30 ] [ Greedie ][ بازديد : 87 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو