انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
تبليغات اينترنتي را به طور ساده استفاده از اينترنت براي انجام تبليغات دانسته اند.لذا با درنظرگرفتن بعد رسانه اي اينترنت و باتوجه به تعريف تبليغات تجاري كه در با...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 17 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 2 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 61 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 128 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 1177 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 18993 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 9 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
بتوانید کمپین تبلیغات در گوگلی ایجاد کنید بدون عیب و نقص !پینشهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه نمائید و گام به گام با آن جلو بروید ؛ پیشنهاد میکنیم که مقاله حاضر را در یک فایل ورد ایجاد کنید و سپس آن را پرینت کنید و هر کدام از گام هایی که انجام می دهید را تیک بزنید .مفهوم سیستم AdWords گوگل ( تبلیغات در گوگل ) ممکن است در ابتدا برای شما گنگ به نظر برسد همانطور که برای خود من در اوایل کار گنگ بود ؛ ولی حالا بعد از مدتی که با این سیستم کار کرده ام دیگر از تمام چم و خم این سیستم با خبر شده ام دیگر چنین تصوری ندارم. بهتر در ابتدا توضیحی کوتاه نسبت به این سیستم به شما بدهم .سیستم تبلیغاتی گوگل , سیستمی است که شما با پرداخت مبغلی بسیار اندک می توانید تبلیغات خود را در گوگل به نمایش بگذارید . به عنوان مثال هر کسی که کلمه سئو را در گوگل جستجو کرد , تبلیغ شما را در بلاک سمت چپ ، راست و … نمایش بدهد , اما این تنها یک دید جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار بزرگ است و همچنین دارای سیستم مدیریت بسیار بزرگی است .ما در این مقاله شما را با پیچیدگی های این سیستم آشنا خواهیم ساخت که شرکت کوچک، متوسط و بزرگ باشد. باید استراتژی خاصی تدارک دید که با شرایط موجود بتوان در قرن بیست‌و یکم، به فعالیت‌های تجاری ادامه داد. این‌ها آموزش‌هایی است که، در هیچ یک از دانشگاه‌های اقتصاد و تجارت جهان، تدریس نمی‌شود. اصل قدرتتاکنون بارها شنیده‌اید که می‌گویند: رسیدن به اوج بسیار آسانتر از ماندن در اوج است. این یک حساب ساده ریاضی است، که از طرف آن دسته از مردم که به علم اجتماع بیشتر علاقه دارند تا واقعیت‌های دنیای تجارت، گفته می‌شود؛ اما ایستادن در اوج از رسیدن به آن آسانتر است. فرماندهان می‌توانند از اصل برتری قوا امتیاز کسب کنند. هیچ یک از اصول جنگ، اساسی‌تر از اصل برتری قوا نیست. قانون جنگل این است: ماهی بزرگ، ماهی کوچک را می‌خورد و شرکت بزرگ، شرکت کوچک را می خورند... محاسبات ریاضی در رقابت‌های تجاریچه اتفاقی می‌افتد اگر یک فولکس واگن با یک اتوبوس از روبه‌رو تصادف کند؟ تنها چند خراش سطحی بر روی سپر اتوبوس به وجود می‌آید؛ درحالی که فولکس واگن به‌طور کامل درهم می‌شکند. هرچه وسیله نقلیه بزرگتر باشد، زیان‌های وارده به نقلیه دیگر بیشتر است. وقتی که حادثه‌ای رخ می دهد، سرعت وسایل لوی-استراس تصميم گرفته است از نام برند ليوايز بعنوان گروه برندی که تمامی محصولات جين را زير چتر خود می گيرد (و در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت) استفاده کند و بر پايه اصالت دارايی برند آن به تجارت بپردازد.نگاره 9-2 سبد محصول فولکس واگن را در سال 2001 نشان می دهد. احتمالا خيلی ها می دانند که اودی بخشی از فولکس واگن است، اما نمی دانند برندهای کاملا جداگانه ای نظير بوگاتی ، لامبورگينی و بنتلی نيز بخشی از فولکس واگن هستند. آنها سبد محصول خود را با انواع مختلفی از اتومبيل ها در بالای جدول (محصولات) و بخش های بازار در رديف های جدول دسته بندی کرده و برندهای مختلف خود را در قسمت های مناسب جای داده اند. همانطور که نشان می دهد فولکس واگن بعنوان يک شرکت و با چندين برند از نفوذ زيادی در بخش های مختلف برخوردار است؛ و در همين حال چندين نوع اتومبيل ديگر وجود دارند که تنها يک برند را در دو بخش (کوچک و رده بالا) با پوشش کم عرضه می کنند. شايد دليل اصلی داشتن چندين برند در يک گروه محصول جلب رضايت بخش های مختلف بازار باشد. باروايز و رابرتسون (1992) دلايل ديگری را برای اين موضوع مطرح می کنند.اين سبد اين نوع از دو نوع ديگر بيشتر است لذا شركتها ترجيح مي دهند بيشتر از آن استفاده كنند. FLASH و SHOCKWAVE از رايج ترين نرم افزارها براي طراحي بنرهاي تعاملي هستند.جديداً انتقاداتي نسبت به اثربخشي بنرها وارد شده است. طبق برآوردها نرخ كليك كردن كاربران بر روي بنرها كه در سال 1994، 10 درصد بوده است در سالهاي اخير به حدود 3 درصد و بعضاً تا زير يك درصد هم رسيده است.بعضي از دلايل كاهش اين نرخ عبارتند از:تبليغات بيش از حد در اينترنت (غرق شدن كاربران در پيامهاي تبليغاتي) و همچنين كمتر شدن جستجـــــــــوها و پرسه زدن هاي بي هدف كاربران در اينترنت. به همين دليل، آژانس هاي تبليغاتي سعي كرده اند تا با به كارگيري بنرهاي تعاملي، با ويژگيهاي جالب و سرگرم كننده و داراي غناي رسانه اي اين نرخ را افزايش دهند. به هرحال هنوز بنرها پراستفاده ترين نوع تبليغات اينترنتي هستند و هر روز نيز بر تعداد آنها در اينترنت افزوده مي شود. خرده سايتهاخرده سايت ها عبارتند از بنجره هاي كوچكي (كوچكتر از اندازه معمولي پنجره مرورگر) كه هنگام جستجوي فرد دراينترنت ناگهان بر روي صفحه نمايشگر ظاهر شده و حاوي نوشته ها و تصاوير انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ چهارشنبه 11 شهريور 1394 ] [ 0:14 ] [ Greedie ][ بازديد : 121 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو