close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 15 نفر
    بارديد ديروز : 1 نفر
    بازديد هفته : 18 نفر
    بازديد ماه : 113 نفر
    بازديد سال : 769 نفر
    بازديد کلي : 7873 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    95درصد) بدون اینکه شکایت خود را به گوش شما برسانند ارتباطشان را با شما قطع کرده و به سوی رقبا می روند شک نکنید که این مشتریان شاکی خاموش، تجربه ناموفقشان از ارتباط با مجموعه شما را با دیگران در میان خواهند گذاشت و این اصلا به سود شما نیست و هزینه گزافی را برای جبران ، به شما تحمیل خواهد کرد.آن دسته از مشتریان که شکایت شان را ابراز می کنند در حقیقت حامل این پیام هستند که : " من می خواهم به خرید از شما ادامه دهم به شرط اینکه اشکالات خود را مرتفع سازید".مشتری شاکی به شکل کم هزینه ای شما را با ایرادها و نقاط ضعف سازمانتان آشنا کرده و گاهی اوقات راهکاری را نیز به رایگان در اختیار شما قرار می دهد. پس حقش است از آنان به خاطر این کمک تشکر کرده و نهایت تلاشمان را صرف راضی کردن آنها نماییم. نکته جالب این است که آن دسته از مشتریان شاکی که توسط شما رضایتشان به خوبی جلب شده باشد به میزان بیشتری نسبت به مشتریانی که از ابتدا راضی بوده اند به شما وفا دار خواهند شد.البته نباید به این امید ،مشتریان را از خود ناراضی سازید! یادمان باشد بخش عمده ای از آنان شکایت شان را مطرح نمی کنند و شما اصلا فرصت جلب استفاده از اسامی عمومی را توصیه می کنند؛ به عنوان مثال استفاده از «غذا» به جای «اسنک».10. اندازه عکس ها را با دقت انتخاب کنیدپینترست به طور خودکار اندازه عکس ها را برای نمایش در تابلو تغییر می دهد. در این بین تصاویر مستطیل شکل، خیلی بدشکل و به هم ریخته می شوند. ما به تجربه دریافته ایم که معمولاً تصاویر بلند و طولانی بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد و بیشتر ری.پین می شود. شاید یکی از دلایل این امر – صرف نظر از جذابیت های بصری – این باشد که در فید، پین های عمودی بیشتر به چشم می آید.هرگاه، قصد خرید اینترنتی دارید، تبلیغی نمایش می یابد یا انجام کاری از شما خواسته می شود. حقیقت این است که «متقاعد کردن مردم به انجام کاری که شما می خواهید» دشوارترین کار در بازاریابی محسوب می شود.آیا تا به حال دقت کرده اید که هرگاه، کاربری قصد خرید در اینترنت داشته باشد، در اکثر قریب به اتفاق موارد، یک سری تبلیغات برای او به نمایش در می آید یا از وی انجام کار یا کارهایی خواسته می شود. خود شما آخرین باری که یک قبض اینترنتی را پرداخت کردید یا از یک وب سایت، کالا یا سرویسی را خریداری کرده اید، به یاد موضوع ایمیل تا حد ممکن باید کوتاه، جالب و توجه برانگیز باشد تا احتمال خوانده شدن ایمیل افزایش یابد.محتوای نامه هم باید به صورت کوتاه، شفاف و صریح نوشته شود.مرحله چهارم :شامل ارزیابی نتایج است.در این مرحله ما به بررسی نتایج حاصله می پردازیم تا به نکات مثبت و احیانا اشتباهاتی که صورت گرفته پی ببریم و از آموزه های خود جهت بهبود برنامه های آتی استفاده کنیم. برخی از شاخص هایی که برای ارزیابی می توان از آنها استفاده کرد عبارتند از:نرخ کلیک.نرخ لغو عضویت ها.درصد ایمیل هایی که فوروارد می شوند.میزان سفارش های دریافتی. تا حد ممکن باید محتوای نامه کوتاه و رسا باشد.کنترل کنید که متن شما غلط املایی نداشته باشد.بهتر است از تصاویر محدودی استفاده شود تا حجم ایمیل بیش از حد زیاد نشود. بهتر است به شکلی لحن متن را بنویسید که صحبت می کنید.از رنگ های متنوع استفاده کنید و تاکیدها را با حروف بولد نشان دهید.هر درخواست را باید در یک ایمیل ارسال کرد و امکان ارتباط مستقیم با سایت یا صفحه مربوطه را هم نباید فراموش کرد.نکته مهم دیگر اینکه حتما امکان لغو عضویت را آسان و روشن در پیام قرار دهید.این کار احتمال اسپم فروشگاه اینترنتی وجود دارد. خریداران امروزی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتباط با برندها و محصولات مورد علاقه شان استفاده می کنند. به همین علت است که فروشگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی را به عنوان وسیله ای برای بهبود خدمات پشتیبانی و ارتباط بهتر با مشتریان در نظر می گیرند. با بهبود تکنولوژی اجتماعی شاهد این هستیم که امکان تبدیل مشتریان ناراضی به مشتریان وفادار به راحتی وجود دارد.اخبار بد به سرعت منتشر می شوندبا استفاده ی روزافزون از شبکه های اجتماعی احتمال اینکه یک نقد منفی به سرعت در دنیای وب منتشر شود زیاد است. اما شبکه های اجتماعی مانند شمشیر دولبه ای هستند که هم به خبرها امکان انتشار سریع را می دهند و هم به صاحبان کسب و کار، فرصت پاسخگویی سریع را. پس مصرف کنندگان به اندازه ی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دنیای تکنولوژی گره خورده اند، دنیایی که در آن همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. به دلیل همین سرعت زیاد است که مشتریان انتظار پاسخگویی سریع از شرکت ها را دارند.گوش بدهید و یاد بگیریدمن هر روز این مساله را می بینم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی علاقه ای به استفاده از

    وب سایت ملی دانلود
    [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:18 ] [ Greedie ][ بازديد : 90 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو