انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش | |||
|
بخواهید: این ترفند ، فضایی برای مذاکره در اختیارتان قرار میدهد.اگر فروشنده باشید ، همیشه میتوانید کوتاه بیائید ، اما هرگز نمیتوانید قیمت را بالا ببرید.اگر خریدار هستید ، همیشه میتوانید قیمت را بالا ببرید، اما هرگز نمیتوانید آنرا پائین بیاورید.قیمت درخواستی شما باید «بهترین مقدار ممکن» برای شما باشد. «بهترین مقدار ممکن» شما محل تقاطع دو عامل است،بیشترین مقداری که میتوانید بخواهید و باور طرف مقابل به قابل قبول بودن مقداری که درخواست کردهاید.در بعضی موارد «بهترین مقدار ممکن» شما باید از آن مقداری که ترجیح میدهید، بیشتر باشد. وقتی اطلاعات کمتری درباره طرف مقابل دارید، «بهترین مقدار ممکن» شما باید به دو دلیل بیشتر باشد. اول اینکه، شاید حدسیات شما درباره آنها نادرست باشد. ثانیا، اگر این ارتباط جدید است، اگر بعدا امتیازات بزرگتری به آنها بدهید، همراهتر ظاهر خواهید شد.2- هرگز به اولین پیشنهاد پاسخ مثبت ندهید:روانشناسی از این ترفند حمایت میکند.دادن پاسخ مثبت به اولین پیشنهاد، باعث ایجاد دو واکنش در ذهن طرف مقابل خواهد شد:«میتوانستم بهتر از این ظاهر شوم» و «یکجای کار اشکال نیز همین کارها را انجام دهید تا از سوی آنها پاداش بگیرید. ما نه به دنبال عکس خوب بلکه به دنبال عکس های «عالی» هستیم. به خاطر همین سیاست موفق، اکنون تقریباً تمام محتواهای ما در این سایت دارای عکس ها و تصاویر اصلی و باکیفیت است.4. با کاربران پرطرفدار دوست باشیدبرای موفق شدن در شبکه های اجتماعی نیازی نیست که حتماً با سلبریتی ها طرح دوستی بریزید! بلکه باید در تعریفی که از سلبریتی در ذهن شما هست تجدیدنظر کنید. در پینترست برخی کاربران بیش از 10 هزار هوادار دارند. دوستی کردن با این افراد، آسان تر از آن چیزی است که شما گمان می کنید. بسیاری از این افراد با سایت ها و وبلاگ هایی ارتباط دارند و هواداران زیادی در توییتر و فیس بوک پیگیر محتواهای آنها هستند. با اینها مراوده داشته باشید، دوست شوید و از این ارتباط دوجانبه، هم سود ببرید و هم سود برسانید.5. با ارائه محتوا به برندهای معروف، نظر آنها را جلب نماییدبرندهای معتبر و خوشنام بسیاری در پینترست حضور دارند و فعالیت می کنند. اگر چه شاید این برندها، هواداران زیادی نداشته باشند ولی مطمئن باشید که آنها به دنبال کسب هوادار هستند. شما می توانید به آنها را قانع سازیم که حتی در وضعیت نابرابر،کارمندان بهتر پیروز میشوند. این چیزی است که آن ها دوست دارند بشنوند. ما هم قبول داریم که کیفیت به همان اندازه مهم است که کمیت.اما برتری قوا (کمیت) یک امتیاز بسیار بزرگ است که بر کیفیت غلبه میکند.هیچ تردیدی نیست که ضعیف ترین تیم در لیگ فوتبال،میتواند قویترین تیم لیگ را شکست دهد. در صورتی که 15 نفر در مقابل 11 نفر بازی کنند. هنوز شرکتهای بسیاری هستند که معتقدند با نیروی بهتر میتوان موفق شد. آنها اعتقاد دارند که با استخدام نیروی برتر نسبت به رقبا و آموزش آنها، میتوانند در راس هرم بمانند. بهطور قطع، امکان دارد که تعداد معدودی از نیروهای برتر را گردآوری کرد؛ اما هرچه شرکت بزرگتر باشد، امکان گردآوری این نیروها نیز کمتر میشود و اما زمانی که به غولهای تجاری میرسیم، امکان گردآوری برترینها، به صفر میرسد. در آخرین سرشماری، مشخص شد که شرکت ای.بی.ام،349545 نفر در استخدام دارد که به سرعت بیشتر میشود. ای.بی.ام در جنگ کامپیوتر پیروز است زیرا از شیوه آیزونهاور استفاده میکند. وقتی رقیب دو نفر نیرو دارد، این شرکت چهار نفر و زمانی که چهار نفر در شركتها تصميم ميگيرند تا ارتباطي منطقي ميان نامها تجاري گوناگون خود برقرار سازند.بسياري از مديران برند خود را محدود به اهداف و مسايل مالي ميكنند. آنها مسايل استراتژيك را با اين تصور كه مسئوليت آن بر عهدهي مدير ارشد است، ناديده ميگيرند. اكثر مديران برند، خود را محدود به اهداف كوتاه مدت ميكنند، زيرا بستههاي محصولات آنها براي مدتي كوتاه و محدود طراحي شدهاند. بايد اهداف كوتاه مدت را گامي مهم به سوي اهداف بلند مدت به حساب آورد.در شركتهايي كه داراي متنوع سازي محصولات هستند، ممكن است هدف از ايجاد برخي از نامهاي تجاري با ساير نامها مغايرت پيدا كند و يا بدتر از آن ممكن است اهداف شركت با نيازهاي برند مغاير باشند.همچنين لازم است مدير نام تجاري از استراتژيهاي مديريت ارشد اطلاع داشته باشد. چنانچه مديريت شركت قصد داشته باشد از بازاريابي بلند مدت استفاده كند، به كارگيري جريان پرداخت هزينهها به صورت كوتاه مدت، اشتباه بزرگي خواهد بود.بسياري از مديران برند در زمان هدف گذاري، اهدافي را در نظر ميگيرند كه عملكرد واحد خودشان را نسبت به كل سازمان بهبود ميبخشند.نقطه آغازين برای تمامی برندها آگاهی برند به ياد آوری
[ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 15:05 ]
[ Greedie ][ بازديد : 122 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |