انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
مشتری همیشه بگویید: بله قربان، به او نگویید خیر قربان.وقتی مشتری مشکلی دارد به راه‌هایی فکر کنید که می‌توان به او جواب مثبت داد ، حتی اگر لازم بود برای رفع مشکل...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 29 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 2 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 73 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 140 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 1189 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 19005 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 6 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
رضایتشان را نخواهید داشت. در نتیجه بهترین کار این است که از ابتدا و در همان نوبت اول بهترین ارائه خدمت و یا محصول را داشته باشید و کار را به شکل مطلوب انجام دهید ولی به هر حال همیشه احتمال خطا وجود دارد بنابراین امکان اعلام نارضایتی را برای مشتری سهل و آسان کنید و همیشه نگران مشتریانی باشید که هیچگاه صدایشان در نمی آید! البته چندین دلیل برای عدم شکایت وجود دارد.یکی اینکه در اکثر مواقع مشتری نمی داند که شکایتش را با چه کسی مطرح کند، یا امید به برخورد مناسب و یا پیگیری ندارد و پیش فرضش این است که با دلایل غیر قابل قبول می خواهند مساله را توجیه کنند، گاهی (به خصوص زمانی که با ادارات دولتی سر و کار دارد) با توجه به اینکه خدماتی را به صورت انحصاری دریافت می کند چاره ای جز سکوت ندارد و می ترسد که در دفعات بعدی با مشکل مواجه شود و یا فرد مذکور بخواهد از او انتقام بگیرد! و گاهی نیز فکر می کند هزینه و انرژی لازم برای پیگیری شکایت به نتیجه اش نمی ارزد. طبق تحقیقات انجام شده اکثر شکایات در محل خرید کالا یا ارائه خدمت مطرح می شود.حال با توجه به این موضوع آیا شما به عنوان یک مدیر در جریان شکایت يک برند سر و کار دارد. نهايتا، يک استراتژی انبساط برند بخشی از استراتژی کلی توسعه و تقويت يک دارايی برند جامع برای برند است؛ و يک استراتژی انقباضی به حذف تعميمات يا بازنشستگی برند می پردازد تا باز هم مجموعه سبد برند را تقويت نمايد.پيش از اينکه در باره روش های متنوع استراتژی های بسط و قبض صحبت کنيم، فکر خوبی است که منظور از سبد برند و محصول را دريابيم و ببينيم چگونه به يکديگر مربوط می شوند. اهميت آن از اين جهت است که چارچوب درک استراتژی های بسط و قبض برند را مشخص می سازند. همه محصول را می شناسند. يک سبد محصول معمولا چيزی است که بازاريابان آن را به عنوان مجموعه ای از محصولات مختلف شرکت در يک گروه معرفی می کنند که هم محصولات و هم خطوط محصول را شامل می گردد. يک خط محصول مجموعه ای از محصولات در يک گروه محصول است که به نحوی با يکديگر ارتباط نزديکی دارند به اين دليل که معمولا برای يک منظور مشترک مورد استفاده قرار می گيرند. برندها را نيز می توان با عبارات سبدها و خطوط توصيف نمود. يک سبد برند نشان دهنده انواع برندهايی است که از سوی يک شرکت بازاريابی می شوند و اين بار نيز در يک گروه خاص محصول. با پيام در رسانه های همگانی سنتی تر همچون تلويزيون، راديو، پوستر، مجلات و روزنامه ها را شامل می گردد. اين چيزی است که امروزه اغلب با عنوان ‘نقاط تماس’ به آن اشاره می کنند (دوناگی و ويليامسون ، 2003).ما در اين فصل به نقشی که پيام های تبليغ-گونه در مديريت برند استراتژيک بازی می کنند می پردازيم و چگونگی توسعه جايگيری موثر برند را برای ارتباطات بازاريابی و استراتژی های ايجاد آگاهی برند و تلقی برند مثبت بررسی خواهيم نمود. وقتی مردم در باره برندها فکر می کنند، معمولا به کالاهايی که خريده اند فکر می کنند: کوکا، کدبری ، فورد، هوور ، پرسيل ، مارز . اما همانطور که تا اينجا ديده ايم هر چيزی می تواند ‘برنددار’ باشد. محصولات، خدمات، شرکت ها، فروشگاه ها، شهرها، سازمان ها و حتی افراد نيز ممکن است بعنوان يک ‘برند’ ديده شوند. به ياد داشته باشيد، يک نام برند به معنی در بر داشتن اطلاعاتی در باره چيزی است، اطلاعاتی که نشان دهنده يک ارزش افزوده هستند و آن را از نمونه رقيب متمايز می سازند. يک نام برند پيوندهای مثبتی با آن برند در ذهن ايجاد می کند. سياستمداران، بيمارستان ها، ميزبانان، باشگاه های فوتبال، دهد که مدیران کسب و کارهای کوچک معمولاً می پندارندکه چیزی برای گفتن، موضوعی برای نوشتن و ایده ای برای مطرح کردن ندارند. برای حل این مشکل، به ترفندهای مناسبی در بند دوم و نهم اشاره کردم. با این حال یکی از بهترین روش الهام گرفتن، این است که ببینید رقبای شما و همکاران شما در صنعتی که فعالیت می کنید، درباره چه موضوعاتی مطلب می نویسند. وبلاگ های خوب و پرخواننده ای را که با کار و صنعت شما قرابت دارد بخوانید. سپس بکوشید با قلم خودتان و بر اساس ایده ها و اطلاعاتی که دارید، در مورد همان موضوعات، مقالاتی بهتر و حرفه ای تر نگارش کنید. من نمی گویم شما همه چیز را از آنها کپی کنید، بلکه منظورم این است که از کارها و تولیدات آنها الهام بگیرید. البته این پدیده، امر کاملاً رایج است. هر کسی از آنچه که می بیند (و می خواند)، می تواند الهام و خط بگیرد. به نظر می رسد بخشی از عملکرد جهان بر همین مبنا استوار است. همین مقاله ای که اکنون مشغول خواندن آن هستید، نمونه ای عالی از این مورد است: من با مشاهده سخنان کارشناسان در سایت های مختلف و گلچین کردن آنها، و نیز افزودن مطالبی از نزد خودم، سعی کردم مطلب خوبی انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 14:57 ] [ Greedie ][ بازديد : 217 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو