close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    اینچنین تیم هایی نیستند ، به هیچ عنوان راهکار مناسبی برای درآمدزایی محسوب نمی شود و عموم این تیم ها بعد از مدتی از هم می پاشند.ر این بخش از مقاله ، سعی کرده ایم...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 52 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 53 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 211 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 3592 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 21408 نفر

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    «دنبال کردن» موارد مناسب استفاده می­کنید، قوانین توییتر مانع از آن می­شود که بیش از 2000 نفر را دنبال کنید. این ممنوعیت تا زمانی ادامه دارد که تعداد افرادی که شما را دنبال می­کنند به حد «کافی» برسد. توییتر، تا کنون عدد و رقم رسمی منتشر نکرده و بدون استفاده از ترفند Social Seeding، رسیدن به این تعداد، زمان زیاد و تلاش ملالت­آوری به همراه دارد. این تاکتیک را با دقت به کار گیرید و بدانید که اگر تعداد هواداران «خریداری شده» زیاد گردد، بلاخره روزی روزگاری غیرواقعی بودن ایشان برملا می­شود.در توییتر، استفاده از هاش­تگ­ها (به عنوان مثال #onlinemarketing) یک راهکار عالی برای دنبال کردن بحث­ها در مورد یک موضوع خاص و نیز دعوت از دیگران برای پیوستن به این بحث محسوب می­شود.اما در فیس­بوک، باید یک موضوع مرتبط را به Wall افراد و شرکت­ها پست کنید، تا راه برای مراودات بعدی باز شود. شبکه­ای از دوستان هم­فکر و هم­سنخ خود بسازید و مطالب سودمندی را به آنها ارائه نمایید. البته فراموش نکنید که هدف شما بیزینس است! برای همین هم کمی تبلیغات چاشنی آن کنید. اما بازهم می گویم : به یاد داشته باشید که در این راه نه زیاد است و به همین علت، همیشه این امکان وجود دارد که مشتریان تان را صرفا به دلیل بی توجهی تان به درخواست هایشان، از دست بدهید. اگر بیرون از خانه و یا شرکت هم هستید، یک تبلت یا نوت بوک مرتبط با اینترنت به همراه داشته باشید و یا شخصی را مسئول رسیدگی به درخواست مشتریان خود کنید. برای مشتریان قدیمی خود انگیزه سازی کنید تا دوباره خرید کنندمشتریان قدیمی شما نقش مهمی در سود تجارت تان دارند - اگر مشتریان تان از محصولات شما لذت می برند، همین باعث می شود تا اشتیاق بیشتری برای خرید دوباره داشته باشند. برای مشتریان قدیمی خود پیشنهاد های ویژه و یا اشانتیون در نظر بگیرید تا همیشه نقش مشوق آنها را ایفا کندتقریبا هر روزه هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می کنند اما تنها کمتر از 10 درصد آنها به موفقیت می رسند. برای موفقیت علاوه بر یک طراحی فوق العاده، به یک بازاریابی دقیق نیاز دارید سایت خود را آنالیز کنیدآنالیز سایت برای موفقیت در تجارت اینترنتی یک نکته ی حیاتی محسوب می شود. حتی اگر طراحی سایت شما فوق العاده باشد هم، بدون حضور مشتری، هیچ تاثیری در موفقیت تجارت تان نخواهد داشت. استفاده از ابزارهای مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطره‌ی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید. رای خلق طراحی عالی در آگهی های تبلیغاتی می بایست از مشاوران و طراحان در زمینه ی تبلیغات بهره برد تا بتوان در این زمینه موفق شد. به طور كلي تكنيك ها و شيوه هاي خلق آگهي ها را به سه بخش تقسيم كرد: ايده محور (هوشمندنما – منطق گرا)ديده محور (قدرت نما – حس گرا)ايده و ديده محور (تركيب هر دو روش) آگهي ايده محوردر شيوه ايده محور، تاكيد بر تاثير روي فكر مخاطب است. نقش تصوير كمرنگ و بی تاثیر است بشکلی که اگر همان ايده به صورت شفاهي براي مخاطب بيان شود نيز، بيش از نيمي از تاثير خود را خواهد گذاشت و پيام را به مخاطب منتقل خواهد كرد. در اين روش برداشت مخاطب از هوشمندي يا لااقل «هوشمند نمايي» برند، بر ذهن او تاثير گذاشته و او را ترغيب و تشویق مي كند و زمان تاثیر پيام آگهي بر ذهن او را افزايش مي دهد. اگر هم هيجاني در مخاطب ايجاد شود ناشي از درك مفاهيمي است كه به ياري ذهنش به آنها رسيده و از شوق دستيابي به چنين تفكري و نيز حس مشترك ميان خود و پيام دهنده، به هيجان مي آيد.خلاقيت در اين تكنيك حرف اول را مي زند و هستند (يک محرک منفی) اما برند خاصی را بيشتر به خاطر مزه آن بخرند (يک محرک مثبت). اين يک وجه تمايز بسيار مهم است. مزايايی همچون کالری يا چربی پايين با محرک های منفی همچون حل-مسئله يا جلوگيری –از-مشکل مرتبط هستند و احتما کمی وجوددارد که به خريد برند خاصی منجر گردند. ممکن است کسی به دنبال محصول کم کالری بگردد اما احتمالا نه به قيمت طعم. دليل اهميت اين موضوع در اين است که، همانطور که در بخش استراتژی های تلقی برند در ادامه فصل خواهيم ديد، محرک های مثبت با آندسته از ارتباطات بازاريابی پيوند دارند که خودِ تصميم گيری به واقع به يک مزيت محصول تبديل می شود. سر و کار داشتن با محرک های مثبت، در جايی که برند مالک ‘احساس’ بوجود آمده توسط تبليغات برند می باشد، به يک اجرای واقعا منحصر به فرد نياز دارد. تبليغات نمی تواند ثابت کند که يک برند مُد روز تر يا همه پسند تر است، اما می تواند کاری کند مردم آن را باور کنند. مطمئنا، يک برند بايد با مخاطبين هدف درستی پيوند داشته باشد، به اين معنی که مخاطب هدف برند بايد سريعا درک کند که تبليغات به معنی گفتگو با آنهاست. اما همانطور که پرسی و اليوت (2005) دريافته انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
    [ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 5:56 ] [ Greedie ][ بازديد : 149 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو