|
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش ، بانكی از لغات و اصطلاحات كلیدی وجود دارد كه می تواند در آغاز راه كمك كننده باشد ولی پس از چندی دیگر سازنده نخواهند بود. در این حال همه وب سایت ها از این واژه ...
|
|||
|
|
موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی گرفت، تغییر آن تقریبا غیر ممکن است. حقیقت چیزی است که در اندیشه مشتری وجود دارد. ممکن است آن چیزی که شما فکر میکنید نباشد، اما آن تنها حقیقتی است که شما میتوانید روی آن کار کنید. اگر باهوش هستید پس چرا پولدار نیستید؟حتی اگر شما بتوانید خود را قانع کنید که محصول بهتری دارید، او به این فکر میافتد که اگر کامپیوتر شما بهتر از ای.بی.ام است چرا شما در راس نیستید؟حتی اگر بتوانید بعضی بدبینیها را ازبین ببرید، چون در ردیف اول قرار ندارید همیشه از نگاه بدبینیها مورد ارزیابی قرار میگیرید. این یک فریب است که باور کنیم که محصول بهتر، در درازمدت برنده خواهد بود. تاریخ چه نظامی و چه تجاری، به قلم برندگان نوشته میشود نه بازندگان. ممکن است این نکته درست باشد که برندگان اغلب محصول بهتری تولید میکنند؛ اما این دلیل اصلی پیروزی آنها نیست. دوران جدید رقابتزبان دنیای تجارت، زبان نظامیگری است. برنامه تبلیغاتی شلیک میکنیم!مثل ژنرالها صحبت و رفتار میکنیم! اما مانند آنها فکر و طراحی نمیکنیم.زمان آن رسیده که اصول استراتژی نظامی را در برنامههای تجاری قرار دهیم و شانس موفقیت را بیافزاییم. جنگ عنوان کنند (آلبرت11، 1993). اين باورهای بازار مصرف، باورهای برندی از اين قبيل را بوجود می آورند که ‘برندهای خصوصی مانند برندهای اصلی هستند که تحت يک نام متفاوت و با قيمت پايين تر فروخته می شوند’ و ‘همه برندها در اصل يکی هستند’ و نيز باورهای خريدی از اين دست را شکل می دهند که ‘هر چقدر تعداد فروشندگان يک فروشگاه بيشتر باشد اجناس آن گرانتر هستند’ و ‘فروشگاه های بزرگتر قيمت های بهتری نسبت به مغازه های کوچکتر پيشنهاد می کنند’. يک دسته از ‘قواعد سر انگشتی’ که به لحاظ کاربردی عموميت بيشتری دارد و به نظر می رسد در طيف وسيعی از حوزه های تصميم گيری نقش دارد و تعصبات ذاتی ای را در قضاوت های انسان منعکس می کند شامل سه قاعده می باشد: نمايندگی، قابليت دسترسی و تکيه گاهی (کاهنمن و تورسکی12، 1979) نمايندگی به اين گرايش اشاره می کند که ضمن ناديده گرفتن احتمالات آماری تشخيص دهيم بر حسب شباهت های يک شيئ به يک گروه، آن شيئ در دسته بندی خاصی قرار می گيرد. اين موضوع با ‘قانون اعداد کوچک’ و ‘مغالطه قمارباز’ ارتباط پيدا می کند که مطابق آنها آدمها نه تنها معتقدند نمونه های کوچک کاملا مشابه مقادير بزرگ هستند بلکه ببرید.تبلیغات در گوگل , امکانی که می توانید بیشتر دیده شوید ، ترافیک بیشتری جذب کنید و مطمئن باشید که به احتمال ۸۰ درصد از ورود این تبلیغات , حاصل خرید محصولات شما می شود . اما باید بدانید که آیا از این تبلیغات به درستی استفاده کرده اید یا خیر ؟ ما در این مقاله سعی نموده ایم چک لیستی کامل از تبلیغات در گوگل رابرای شما فراهم آوریم که امیداوریم مثمر ثمر واقع شد و بتوانید نکات این مقاله را پیاده سازی نموده و در کمپین های تبلیغاتی خود در گوگل موفقیت شوید. فرض کنید که شما یک عینک فروش معروف هستید , زمانی که مردم در گوگل نام شما را جستجو کنند ، و زمانی که حاشیه زرد رنگ تبلیغات در گوگل را مشاهده کنند حتما وارد آن می شوند و حتما علاوه بر این که از عینک های شما خریداری می کنند ، ممکن است که وارد خدمات جانبی شما نیز شوند . بنابراین شما با تنظیم یک کمپین تبلیغات در گوگل (تبلیغات کلیکی) چندین عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام داده اید .ممکن است که این داستان را ساده بگیرید ولی واقعا چنین چیزی وجود دارد و شما هم می توانید این کار ها را انجام دهید. اما باید با اصول و قوانین آن آشنا باشید تا
مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی [ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 15:47 ]
[ Greedie ][ بازديد : 157 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||