close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 7 نفر
    بارديد ديروز : 1 نفر
    بازديد هفته : 10 نفر
    بازديد ماه : 105 نفر
    بازديد سال : 761 نفر
    بازديد کلي : 7865 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    ياد آورده می شود، برجستگی می نامند. برندهايی را که سريعتر به خاطر آورده می شوند برجسته می نامند. برای اينکه برندی خريداری شود معمولا بايد سريعتر به ذهن خطور کند. به همين دليل است که جايگيری درست ارتباط بين برند و نياز گروه محصول تا اين حد اهميت دارد و مبنای استراتژی آگاهی برند در تبليغات قرار می گيرد. همين ارتباط است که برجستگی برند را در ذهن ايجاد می کند.ديگر سوال هايی که در بالا مطرح شدند به سه روشی اشاره دارند که آگاهی برند اتفاق می افتد – بسته به اينکه فرد واقعا چگونه در يک گروه برند اقدام به خريد می کند. در بسياری اوقات (تقريبا تمامی محصولات مصرفی زود-بَر) آدم ها برند را زمانی انتخاب می کنند که در نقطه-خريد ‘شناسايی’ شده باشد. در ديگر مواقع، بايد برند مورد نظر خود را ‘به ياد بياورند’ و آن را درخواست کنند. و نيز در ديگر موقعيت ها ممکن است پيش از خريد احساس کنند به يک برند خاص نياز دارند و سپس وقتی که در فروشگاه آن را ببينند آن را به خاطر می آورند؛ يا وقتی که به فروشگاه برند می روند آن را به خاطر می آورند. اين موقعيت ها دو نوع اصلی آگاهی برند را تعريف می کنند: بازشناسی و به عکس های زیبا، باکیفیت و خوش نمایی تولید کنید که برای بینندگان ارزش ری.پین شدن داشته باشد. ما وقتی می خواهیم در پینترست عکس های خوبی ایجاد کنیم، به سراغ عکاس ها و تصویرسازان حرفه ای می رویم و از آنها می خواهیم برای ما کاری انجام دهند. ما نه به دنبال عکس خوب بلکه به دنبال عکس های «عالی» هستیم. به خاطر همین سیاست موفق، اکنون تقریباً تمام محتواهای ما در این سایت دارای عکس ها و تصاویر اصلی و باکیفیت است.شما برای تماشای نمونه ای از این عکس ها می توانید به بخش healthy recipes مراجعه کنید. همانطور که ملاحظه می کنید، هر محتوا دارای یک تصویر سرآیند (header image) است، و این یکی از بهترین، منحصر به فردترین و هدفمندترین قابلیت های پینترست به شمار می رود.3. برندهای کوچک را فراموش نکنیددر پینترست کاربران معمولاً در چند ثانیه به سراغ برندهای بزرگ و معروف می روند. چه بسا آنها غافل باشند که برندهای کوچکی هم هست که این وسط حرفی برای گفتن و چیزی برای عرضه کردن دارند. از آن طرف، برندها نسبت به کسانی که مطالب شان را ری.پین می کنند و عکس های آنها را با کامنت و لایک نوازش می کنند، دقیق هستند. بنابراین شما انتظار داشت بعنوان يک محصول با قيمت بالاتر تحت تاثير رکود اقتصادی قرار بگيرد: وقتی که نقدينگی کم شود، خريد دستمالهای ارزان تر فداکاری ساده ای خواهد بود. با اين وجود نشانه هايی وجود دارد که اندرکس کمتر از آنچه ممکن است انتظار برود با مشکل مواجه خواهد شد. در سال 1974 اسکات از انجمن اوهرليهای (OHAL) خواست تا الگويی را برای برند اندرکس طراحی کند. هدف اين بود که در باره آنچه که بر عملکرد برند تاثير می گذاشت بيشتراطلاعات کسب کند و به اين ترتيب به مديريت گوگل ادسنس کمک کند تا در آينده در خصوص تقسيم بودجه تصميم گيری نمايد. OHAL، از طريق کسب آگاهی بيشتری که بواسطه اين الگو در باره ارتباط بين تبليغات و فروش کسب نمود، به اين نتيجه رسيد که کارزار تبليغ سگ کليد موفقيت برند است. در حال حاضر چنين پيش بينی می شود که در هر دوره،تبليغات مستقيما چهار يا پنج درصد سهم 30 درصدی اندرکس را پشتيبانی می کند: اين بدان معنی است که در صورت توقف دوازده ماهه تبليغات، سهم اندرکس به همين ميزان افت خواهد نمود. برای تاييد بيشتر ادعای ما از اينکه تبليغات سگ سهم بسزايی در عملکرد استثنايی برند اندرکس داشته است، لازم است بطور خلاصه می‌توانید کارکنانتان را به چالش بکشید تا آن ایده را در فروش، ساخت فراورده‌ی جدید، مهندسی یا هر قسمت دیگری که در آن کار می‌کنند محقق سازند.برای معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روشها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا به حال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند.بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پنج سوال استراتژیک و مهم در زمینه بازاریابی محصول را از خود بپرسید. پاسخ این

    طبيعت برندها و تبليغ
    [ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:55 ] [ Greedie ][ بازديد : 92 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو