انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش |
|||
|
![]() می رسد اکثر ‘قواعد سرانگشتی’ که از سوی مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گيرند در مقايسه با مدل تئوری اقتصادی تصميم گيری منطقی يا نادرست اند يا به تعصب سيستماتيک منجر می گردند. مردم ممکن است پاره ای خصايص خوب يا بد را مورد استفاده قرار دهند يا به قواعدی مانند ‘ارزانترين برند را خريداری کن’ يا ‘همان چيزی را که والدينم می خرند بخر’ يا ساده ترين قاعده رفتاری ‘برندی را بخر که دفعه پيش خريدی’ اعتماد کنند (هوير، 1984). شايد دم دست ترين آنها زمانی باشد که مصرف کننده ارزيابی های از پيش انجام داده خود را از ذهنش فرا می خواند و آنی را که در کل بيشتر می پسندد انتخاب می کند. ما در فصل 2 اين استفاده ساده از احساسات در فرآيند تصميم گيری را مورد بررسی قرار خواهيم داد. همچنين به نظر می رسد مصرف کنندگان از استنباط های مبتنی بر تجربه خود از بازار برای فرآوری اطلاعات استفاده می کنند. برای نمونه، ظاهرا بسياری از مصرف کنندگان نمی توانند از عهده جمع و تفريق مقايسه قيمت ها برای مقادير مختلف بربيايند و بجای آن از يک ‘باور بازاری’ که مثلا ‘اگر يک کالا تخفيف قيمتی دارد پس حتما خريد خوبی خواهد بود’ استفاده می آن ها را به ویژگی های عمل رسانه ای در این چارچوب اضافه کرد.به هر حال ، نکته مورد تأکید امکانی است که این شبکه ای شدن در اختیار اقتصاد و بازاریابی کالاها قرار داده است و تصویر مجسم آن در تبلیغات بازرگانی به خوبی نمایان است.تبلیغات بازرگانی امروز در قالب شبکه با تنوع و گستردگی زیادی روبه رو شده است که سهم هزینه کرد و بازگشت سرمایه و سود را به رقم های بسیار بالا صعود داده است . هزینه های تولید آگهی های تجاری به روش های مختلف و جدید، از بزرگ ترین ارقام تجارت جهانی اند. در حال حاضر، تبلیغات تجاری و بازرگانی جدید، نه تنها کالاهای موجود جدید را به مشتریان معرفی می کند، بلکه روش و الگوی مخصوص این گونه تبلیغات ، انگیزه مهمی برای ایجاد بازارهای جدید شده است .مجموعه عوامل متعدد تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات را به سلاح و حربه جدیدی در تجارت بین المللی و داد و ستد کالاها تبدیل کرده اند؛ عواملی چون رقابت برای تسخیر بازارهای جهانی و تسلط بر آنها، افزایش تولید همراه با خلق کالاهای جدید، انگیزه مصرف گرایی ، رقابت های اقتصادی بین شرکت های بزرگ چند ملیتی ، محدودیت مشتریان و بازارهای مشخص جهانی هدف مواجهه صِرف در آنجاست که مواجهه دائمی با يک نام برند در غياب هرگونه محرکی می تواند در نهايت به بروز واکنشهای مثبت ملايمی منجر گردد (بورنشتاين25، 1989). هر دوی اين فرآيند ها با موفقيت در انتخاب برند تاثير داشته اند، حتی در مقابل رقبايی با ويژگی های عملکردی بسيار بالا (بيکر26، 1999). در فصل 8 چگونگی ايجاد استراتژی برند از طريق فرآيند های احساسی را مرود بحث قرار خواهيم داد. در اين مقاله نشان داديم که مفهوم برندها بايد در مرکز توجه فعاليت های مديريتی قرار بگيرد. ما آنچه را که به چگونگی تصميم گيری مصرف کنندگان در بين برندها مربوط می شد مورد بررسی قرار داديم و نقش اساسی سطوح درگيری مصرف کننده را مشخص ساختيم. ما بيان داشتيم که در شرايط درگيری پايين، دستيابی به آگاهی بالا ممکن است در اولويت اهداف مديريت قرار بگيرد. ما بررسی کرديم چگونه حتی برندهای با درگيری پايين نيز ممکن است با سطوح پايينی از احساسات و ترجيحات غير منطقی مشارکت کنند. دوبيرز27 برندی پيشرو در صنعت الماس است. فروش الماس ارتباط تنگاتنگی با موفقيت اقتصادی هر کشوری دارد. در سال 1995 اروپا هنوز بطور کامل رکود را پشت سر نگذاشته بود. مقابل، استفاده از سرور اختصاصی، یک امتیاز امنیتی برای وبسایت طراحی شده شما محسوب میشود. وقتی شما از سرور اختصاصی استفاده کنید، فقط وب سایت طراحی شده شما است که به سرور و برنامههای آن دسترسی دارد. بدین ترتیب شما میتوانید به طور کامل بر سرور و برنامه تحت اجرای آن نظارت داشته و از امنیت وبسایت طراحی شده خود مطمئن باشید.2. همیشه گوش به زنگ بسته های به روزرسانی و وصلههای امنیتی برنامههای سرورتان باشید و به سرعت آنها را نصب کنیدامنیت اطلاعات و سرور، که مهمترین مساله برای یک مشتری است، اغلب اوقات کمترین اهمیت را برای شرکت های ارائه دهندهی هاست، دارد. (و حتی شاید برایشان مهم نباشد!)شرکتهای ارائه دهنده هاست ، هنگام قرارداد می گویند که از امنترین و بهترین نرمافزارهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات وب سایت طراحی شده شما استفاده میکنند، اما اگر آنها برنامههای در حال اجرا را به روز نکنند و وصلههای امنیتی را روی آنها نصب ننمایند، وبسایت طراحی شده شما در برابر انواع خطرات آسیبپذیر خواهد بود. (دقت کنید که نصب وصلههای امنیتی باید در اولین فرصت و کمترین زمان ممکن انجام شود، زیرا هکر ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی [ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:19 ]
[ Greedie ][ بازديد : 258 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |