close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 54 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 55 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 213 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 3594 نفر
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 21410 نفر

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    بازدیدکنندگانی را به صفحه محصول هدایت کنیم.بنابرین اولین مدل اشتباهی که باعث شکست ما در کسب درآمد اینترنتی می‌شود مدل زیر است:1. سایت زیبا و کم‌ نظیری با محصولات فوق‌العاده راه‌اندازی کنیم.2. برای وب‌ سایت ترافیک ایجاد کنیم.3. عده‌ای از بازدیدکنندگان محصولات ما را می‌خرند و ما موفق می‌شویم.چنین مدلی بازده بسیار پایینی دارد و تعداد خریدها معمولا آنقدر کم است که ادامه کار توجیهی ندارد و صاحب سایت پس از مدتی دلسرد می‌شود و تبلیغات را متوقف می‌کند و هیچگاه درآمد قابل‌توجهی ایجاد نمی‌شود. البته این مدل شاید برای شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای بسیار معروف اثربخش باشد ولی برای کسب‌و‌کارهای کوچک کارآمد نیست.2- ترافیک بیشتر فروش را افزایش می‌دهد:دیدگاه عموم آن است که هرچه ترافیک یک وب‌سایت بیشتر شود، تعداد فروش‌ها افزایش می‌یابد.منظور از ترافیک تعداد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما مراجعه می‌کنند.ما نباید ترافیک را با «ترافیک موثر» اشتباه بگیریم.حتما در نمایشگاه‌های مختلف مثلا نمایشگاه کتاب دیده‌اید که گاهی تمامی دانش‌آموزان یک راهنمايي را برای بازدید علمی به نمایشگاه آورده‌اند.در این مواقع ترافیک بود که آگاهی بالايی ايجاد کند و مورد توجه قرار بگيرد. همچنين احساس شد مورد علاقه قرار گرفتن اين تبليغات نيز از اهميت يکسانی برخوردار است. و سگ کوچکی که برای اولين بار در 1972 در تبليغات ظاهر شد در هر دو مورد نقش محوری بازی می کرد. با اين وجود ارزش استثنايی سگ در چگونگی توسعه آن در طول سال ها و در نتيجه ثبات ارزشمندی است که بدست آمده است و اين در حالی است که با رشد مداوم نسل های خريدار کاغذ توالت همسو بوده است. علاوه بر اين، با به نمايش گذاشتن لطافت، قدرت و متراژ بالای اين محصول، به شکل گسست ناپذيری با برند ارتباط برقرار کرده و به استعاره ای برای هرچيز که مردم در باره اندرکس دوست دارند تبديل شده است.بنابراين، تبليغات اندرکس نه تنها به نحوی استثنايی مورد توجه قرار گرفت بلکه به شکلی باور نکردنی از محبوبيت برخوردار شد. به نظر ميلوارد براون، تبليغات اندرکس يکی از استثنايی ترين کارزارهايی است که تاکنون صورت گرفته و بيش از 85% پاسخ دهندگان از تبليغات لذت برده بودند. ترکيب اين سطح استثنايی از ضريب آگاهی بالا و اين شدت مورد علاقه بودن با هيچ برند ديگری قابل مقايسه نيست. خصوصيات مصرف کنندگان کند؛ این امر به خود شما بستگی دارد. کسب و کارهای اینترنتی می توانند رشد کنند و گسترده شوند و یا این که در همان حد اولیه خود باقی بمانند و به اصطلاح در جا بزنند: تقریباً همه چیز در کنترل شماست هر چند در ظاهر کاربران و مشتریان بالقوه بازیگران اصلی این عرصه هستند. فقط به یاد داشته باشید که هدف بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی (به عنوان همکار و مکمل آن) اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و سرگرم ساختن آنهاست؛ آن هم به گونه ای که در نهایت، اعتماد و وفاداری کاربر به برند شما تثبیت گردد. وقتی که آنها قصد خرید داشته باشند، از کسانی خرید می کنند که بشناسند و به آنها اعتماد داشته باشند؛ یعنی شما. اعتمادسازی را فراموش نکنید. اکنون بر خلاف چند سال پیش، دیگر «محتوا» پادشاه وب نیست، بلکه این «اعتماد» است که پادشاهی می کند. محتوا فقط راه و شیوه ای است برای اعتمادسازی. شما می توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید و از آنها استفاده نکنید ولی این بدان معنا نیست که کاربران میلیونی این شبکه ها نمی توانند بر شهرت، اعتبار و قدرت برند شما تاثیرگذار باشند.آیا «شهرت» همیشه خوب است؟ اگر از کسانی که عملاً کاربر را به دیدن آن ناگزیر می کند. برتر از همهشیوه ها و کارکردهای تبلیغات اینترنتی امروزه بسیار تغییر کرده است. افزایش حجم قابل توجه نامه های ناخواسته اسپم طی سال های اخیر و بهره گیری از آنها برای تبلیغ کالاهای خاص عملاً یکی از شیوه هایی بوده که مورد استفاده واقع شده است. اسپم ها زمانی امکان قابل ملاحظه ای برای تبلیغ کالاهای مختلف بودند اما امروزه اسپم ها شکل و شیوه متفاوتی را یافته اند به طوری که حجم نامه های ناخواسته آنقدر بالا است که حتی نامه های واقعی بسیاری نیز روزانه به نام اسپم توسط کاربران نادیده گرفته می شود چه برسد به اسپم ها که عملاً کاربران وقتی را برای دیدن آنها نمی گذارند.از سوی دیگر امروزه بسیاری از اسپم ها کارکردی همچون ویروس ها یافته اند و حتی بخش مهمی از آنها را ویروس های متعددی تشکیل می دهد که در سطح وسیع به صندوق های پستی ارسال می شود که در این میان نقش آنها حتی تا سطح ضد تبلیغ هم پیش می رود به طوری که بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند حتی هزینه ای بدهند که نام محصولشان از این طریق به صندوق های پستی سرازیر نشود و نفرین کاربران را سبب نشود.از سوی دیگر اما به نظر انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

    مشاهده پست مشابه : چه طرح لباسی بپوشیم تا لاغرتر بنظر برسیم
    [ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:37 ] [ Greedie ][ بازديد : 229 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو