close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 12 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 16 نفر
    بازديد ماه : 13 نفر
    بازديد سال : 1866 نفر
    بازديد کلي : 8970 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 5 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    «دنبال کردن» موارد مناسب استفاده می­کنید، قوانین توییتر مانع از آن می­شود که بیش از 2000 نفر را دنبال کنید. این ممنوعیت تا زمانی ادامه دارد که تعداد افرادی که شما را دنبال می­کنند به حد «کافی» برسد. توییتر، تا کنون عدد و رقم رسمی منتشر نکرده و بدون استفاده از ترفند Social Seeding، رسیدن به این تعداد، زمان زیاد و تلاش ملالت­آوری به همراه دارد. این تاکتیک را با دقت به کار گیرید و بدانید که اگر تعداد هواداران «خریداری شده» زیاد گردد، بلاخره روزی روزگاری غیرواقعی بودن ایشان برملا می­شود.در توییتر، استفاده از هاش­تگ­ها (به عنوان مثال #onlinemarketing) یک راهکار عالی برای دنبال کردن بحث­ها در مورد یک موضوع خاص و نیز دعوت از دیگران برای پیوستن به این بحث محسوب می­شود.اما در فیس­بوک، باید یک موضوع مرتبط را به Wall افراد و شرکت­ها پست کنید، تا راه برای مراودات بعدی باز شود. شبکه­ای از دوستان هم­فکر و هم­سنخ خود بسازید و مطالب سودمندی را به آنها ارائه نمایید. البته فراموش نکنید که هدف شما بیزینس است! برای همین هم کمی تبلیغات چاشنی آن کنید. اما بازهم می گویم : به یاد داشته باشید که در این راه نه زیاد است و به همین علت، همیشه این امکان وجود دارد که مشتریان تان را صرفا به دلیل بی توجهی تان به درخواست هایشان، از دست بدهید. اگر بیرون از خانه و یا شرکت هم هستید، یک تبلت یا نوت بوک مرتبط با اینترنت به همراه داشته باشید و یا شخصی را مسئول رسیدگی به درخواست مشتریان خود کنید. برای مشتریان قدیمی خود انگیزه سازی کنید تا دوباره خرید کنندمشتریان قدیمی شما نقش مهمی در سود تجارت تان دارند - اگر مشتریان تان از محصولات شما لذت می برند، همین باعث می شود تا اشتیاق بیشتری برای خرید دوباره داشته باشند. برای مشتریان قدیمی خود پیشنهاد های ویژه و یا اشانتیون در نظر بگیرید تا همیشه نقش مشوق آنها را ایفا کندتقریبا هر روزه هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می کنند اما تنها کمتر از 10 درصد آنها به موفقیت می رسند. برای موفقیت علاوه بر یک طراحی فوق العاده، به یک بازاریابی دقیق نیاز دارید سایت خود را آنالیز کنیدآنالیز سایت برای موفقیت در تجارت اینترنتی یک نکته ی حیاتی محسوب می شود. حتی اگر طراحی سایت شما فوق العاده باشد هم، بدون حضور مشتری، هیچ تاثیری در موفقیت تجارت تان نخواهد داشت. استفاده از ابزارهای مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطره‌ی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید. رای خلق طراحی عالی در آگهی های تبلیغاتی می بایست از مشاوران و طراحان در زمینه ی تبلیغات بهره برد تا بتوان در این زمینه موفق شد. به طور كلي تكنيك ها و شيوه هاي خلق آگهي ها را به سه بخش تقسيم كرد: ايده محور (هوشمندنما – منطق گرا)ديده محور (قدرت نما – حس گرا)ايده و ديده محور (تركيب هر دو روش) آگهي ايده محوردر شيوه ايده محور، تاكيد بر تاثير روي فكر مخاطب است. نقش تصوير كمرنگ و بی تاثیر است بشکلی که اگر همان ايده به صورت شفاهي براي مخاطب بيان شود نيز، بيش از نيمي از تاثير خود را خواهد گذاشت و پيام را به مخاطب منتقل خواهد كرد. در اين روش برداشت مخاطب از هوشمندي يا لااقل «هوشمند نمايي» برند، بر ذهن او تاثير گذاشته و او را ترغيب و تشویق مي كند و زمان تاثیر پيام آگهي بر ذهن او را افزايش مي دهد. اگر هم هيجاني در مخاطب ايجاد شود ناشي از درك مفاهيمي است كه به ياري ذهنش به آنها رسيده و از شوق دستيابي به چنين تفكري و نيز حس مشترك ميان خود و پيام دهنده، به هيجان مي آيد.خلاقيت در اين تكنيك حرف اول را مي زند و هستند (يک محرک منفی) اما برند خاصی را بيشتر به خاطر مزه آن بخرند (يک محرک مثبت). اين يک وجه تمايز بسيار مهم است. مزايايی همچون کالری يا چربی پايين با محرک های منفی همچون حل-مسئله يا جلوگيری –از-مشکل مرتبط هستند و احتما کمی وجوددارد که به خريد برند خاصی منجر گردند. ممکن است کسی به دنبال محصول کم کالری بگردد اما احتمالا نه به قيمت طعم. دليل اهميت اين موضوع در اين است که، همانطور که در بخش استراتژی های تلقی برند در ادامه فصل خواهيم ديد، محرک های مثبت با آندسته از ارتباطات بازاريابی پيوند دارند که خودِ تصميم گيری به واقع به يک مزيت محصول تبديل می شود. سر و کار داشتن با محرک های مثبت، در جايی که برند مالک ‘احساس’ بوجود آمده توسط تبليغات برند می باشد، به يک اجرای واقعا منحصر به فرد نياز دارد. تبليغات نمی تواند ثابت کند که يک برند مُد روز تر يا همه پسند تر است، اما می تواند کاری کند مردم آن را باور کنند. مطمئنا، يک برند بايد با مخاطبين هدف درستی پيوند داشته باشد، به اين معنی که مخاطب هدف برند بايد سريعا درک کند که تبليغات به معنی گفتگو با آنهاست. اما همانطور که پرسی و اليوت (2005) دريافته

    بهترین نمونه های بازاریابی اینترنتی در ایران
    [ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 5:56 ] [ Greedie ][ بازديد : 85 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو