انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 7 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 8 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 83 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 948 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 18764 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
خبر به صورت مثبت و همدلانه‌ از مشتری تشکر می‌کند. وقتی با مشتری عصبانی روبه‌رو می‌شوید، حالات چهره شما باید گرم و پذیرا باشد، نه اینکه عصبانیت مشتری را بازتاب دهد. تماس چشمی برقرار کنید. از حرکات متوازن، غیرپرخاشگرانه و آرام استفاده کنید. حالتی راست، قوی، پرانرژی اما غیر تهدیدآمیز داشته باشید. در حدی نزدیک مشتری بایستید که نگرانی خود را نشان دهید، اما بیش از حد به او نزدیک نشوید. باید حمایت، همدلی، قدرت و سخاوت روحی از خود نشان دهید.بر مشتری تمرکز کنید، نیازها و اولویت‌های او را بشناسید و سعی کنید به‌جای فروش، ارتباط ایجاد کنید. اگر از انتظارات مشتریان فراتر رفته و برای درک نیازهای بلند‌مدت آن‌ها تلاش کنید، بهتر از فردی عمل می‌کنید که فقط می‌خواهد محصولات خود را غالب کرده و سفارش بگیرد. شما به منبعی موثق و معتبر برای مشتریان تبدیل خواهید شد.مجیک حتی با حداقل وظایفی که هر فرد تماس‌گیرنده باید انجام دهد، می‌تواند به شما کمک کند:جمع‌آوری پول از مشتریان متخلف.نشان دادن درک و همدلی ، بیش از تلاش برای وادار کردن مردم به پرداخت پول موثر است.اگر همکاری داشته باشید و خود را علاقه‌مند به مذاکره به فروش می رسد. ولی مزیتی که باعث فروش می شود آن است که با یک بار خرید برای چندین ماه از خرید مجدد بی نیاز خواهید شد.ذکر نوع گرافیت بکار رفته در مغز مداد نیز تلف کردن فضای تبلیغ است ولی یادآوری این نکته که ، این ماده خاص باعث می شود مداد خیلی دیرتر تمام شود عاملی برانگیزاننده برای خرید کالا است.به آخرین و سودآورترین بخش تبلیغ می رسیم که در بسیاری از آگهی ها اثری از آن دیده نمی شود ! ارائه پیشنهاد فروشفضای کافی از صفحه را برای ارائه پیشنهاد فروش خود اختصاص دهید و از مشتریان بخواهید کاری را انجام دهند. این کار حتی می تواند فقط تقاضای تماس با شما و ثبت سفارش باشد.یک ساختار کاملا اشتباه و جا افتاده در تبلیغات آن است که کالای خود را معرفی کنیم و در پایین صفحه شماره تلفن خود را ذکر کنیم و فکر کنیم اگر مشتری به کالا علاقه مند باشد ، حتما تماس خواهد گرفت.واقعیت آن است که بسیاری از خوانندگان علاقه مند تماس نخواهند گرفت ! بسیاری از مشتریان از صحبت با یک غریبه که می خواهد محصولی را بفروشد ترس دارند. شما باید از او بخواهید که تماس بگیرد و حتی برای کاستن ترس مراحل کار را به دقت بنویسید.مثالی از برای اتلاف آن است! این گونه لینک­ها سایت شما را اسپم می­کند و حتی ممکن است موفقیت دیگر روش­های بازاریابی آنلاین شما را نیز مخدوش و بی اثر سازد.5. چه کنم که دیگران به من لینک دهند؟پاسخ این است: شما با تولید محتواهای جالب و خواندنی می­توانید کاربران را به لینک دادن به شما تشویق و متمایل کنید. این محتواها ممکن است به شیوه ها و قالب­های گوناگونی ارائه شود: از اینفوگراف، فایل­های ویدئویی و پست­های وبلاگی گرفته تا فایل­های PDF، مقالات آموزشی و غیره.در دیگر وبلاگ­ها کامنت بگذارید. در رسانه­های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس، با افراد ارتباط برقرار کرده و آنها را دعوت کنید که به سایت شما بیایند و مقالات شما را بخوانند و محک بزنند.وقتی شما محتوای خوب و پخته­ای تولید کنید، دیگر صاحبان وب سایت­ها و وبلاگ های اینترنتی، به شما لینک می­دهند. این فرآیند که اصطلاحاٌ بک لینک نام دارد، یکی از بهترین ابزارهای ارتقاء سایت در موتورهای جستجوگر به شمار می­رود. راه­های قانونی زیادی، برای به دست آوردن لینک از سایت­های مرتبط وجود دارد که البته خرید لینک، هیچ جایی در آنها ندارد.6. چگونه سایت من، در نتایج وب سایت ها می دانند.مجریانی كه بازاریابی این چنینی را در پیش گرفته اند باید همواره به دنبال مشاهده نتایج و ثبت میزان برگشت تلاش و كوشش ها و مخارج صرف شده باشند. در مورد استفاده از محتوای وب سایت، در بازاریابی خود همین ابزار، قادرست روند پیشرفت و جریان كسب درآمد و بازگشت سرمایه را نشان دهد.در پایان باید گفت كه درباره برتری هر كدام از این روش ها بر دیگری، اختلاف نظرهایی وجود دارد و گروهی از بازاریابان وب سایت ها را بر نتایج حاصل از جستجوها مقدم می دارند و گروهی برعكس آن را بیان می كنند. آن چه از مجموع شرایط و داده ها و نظرات اهل فن برمی آید ، نشان می دهد كه جستجوهای عمومی اینترنتی همچنان در صدر گزینش های مجریان تبلیغاتی قرار دارند.گر اینترنت زمانی برای مقاصد علمی و آموزشی یک منبع اصلی به شمار می آمد این کارکرد به تدریج و طی سال ها جای خود را به تجارت و کار اقتصادی داد به طوری که هم اکنون رشد و گسترش این شبکه عظیم مدیون سرمایه عظیمی است که از طریق تجارت و کار اقتصادی به آن تزریق شده است.از این منظر اینترنت به تدریج به یک فضای جدید در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی تبدیل شده و در واقع بعد انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:32 ] [ Greedie ][ بازديد : 124 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو