انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار مطالب
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل مطالب : 46
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشکل نظرات : 1

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آمار بازدید
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد امروز : 1 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبارديد ديروز : 0 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد هفته : 19 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد ماه : 94 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد سال : 959 نفر
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشبازديد کلي : 18775 نفر

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وضیعت آنلاین
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايشافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می ‏باشد و مدیریت عبارت است از؛ خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری‌مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان. امروز در سازمانها به مدیریت ارتباط با مشتری، اهمیتی استراتژیک داده شده است. در شرایط دشوار رقابت، ارتباط به‌هنگام و سازمان‌یافته با مشتریان، مناسبترین راه افزایش رضایت مشتری، افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه‌هاست. با توجه به این مسائل، مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان‌ها، نوعی نرم افزار crmاستراتژی تجاری به‌شمار می‌رود.[7]مدیریت ارتباط با مشتری واژه ای برای مجموعه متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشترییان کمک می کند (Bernett).مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی جامع و فرایندی که سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت ممکن می¬سازد (سین و تاکتیکها بر فروش به مشتریان کنونی استوار است. اما چالش آن نیز دسترسی سریع به دسته های مختلف مشتریان می باشد. برای مثال فرض کنید که یک شرکت در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت میکند. برای فروش لوازم یدکی یکی از کالاهای خود و یا فروش کیت جدیدی که به تازگی برای ارتقاء یک دستگاه به بازار عرضه شده است، قصد اجرای یک کمپین تبلیغاتی را دارد. اولین مرحله از این کمپین تعیین گروه هدف از مشتریان بالقوه می باشد. مسلما اگر سیستمی وجود نداشته باشد که در یک لحظه مشتریانی را که قبلا از این شرکت کالای خاصی را خریداری کرده اند نشان دهد، عملا فرصت فروش از دست خواهد رفت چرا که یافتن تک تک مشتریان هدف از خیل بی شمار مشتریان کاری است که شاید روزها و یا هفته ها وقت ببرد.امنیت و یکپارچگی اطلاعات مشتریانحتما تا به حال با این مساله مواجه شده اید که یک کارمند ناراضی اطلاعات مشتریان را به سرقت برده است. برای جلوگیری از سرقت اطلاعات مشتریان که سازمان میلیونها تومان فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال استفاده از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار باشند. طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره‌ ابزارهای برتر مدیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی سیستم CRM همچنان به عنوان محبوب‌ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمکی میتواند به شما کند؟ مطلب مرتبط: آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM) در طی سال ها تجربه پیاده سازی CRM و با بررسی مشتریان متعددی که از این سیستم استفاده می کنند، متوجه نیازها و چالشهای مشترکی در بین همه آنها شدیم که با استفاده از سیستم CRM این چالشها و نیازها رفع شده اند. ما برخی از مهمترین این چالشها و نیازها را به شما معرفی میکنیم تا اگر شما نیز دچار این چالشها هستید، بدانید که CRM بهترین راه حل برای رفع آنهاست. یکپارچه نبودن بانک مي‎نمايند، به اين بازارها برسانند. بخش بندي بازار براي شرکت مزایای زيادي دارد از جمله:شرکت آسان‌تر مي‌تواند گروه‌هاي خريداران را شناسايي، با آنها ديدار و پيشنهادهاي مناسب آنان تنظيم کند.در يك بخش مشخص شرکت با رقيبان کمتري روبه رو است.شرکت فرصت بيشتري براي تبديل شدن به تأمين کننده برگزيدة بخش خود را دارد.هزینه های بازاریابی و تبلیغات بسیار کاهش می یابد. هدفگیری بازارمقصود از تعيين بازار مورد هدف، ارزيابي جذابيت هر يك از بخش‎هاي بازار و انتخاب يك يا چند بخش از آن براي ورود است. شركت بايد بخش‎هايي از بازار كه مي‎تواند بيشترين ارزش را براي مشتري به بار آورد و براي يك دوره زماني بلندمدت آن را حفظ نمايد، هدف قرار دهد. منابع محدود شركت احتمالاً آن را وادار مي‎كند كه تنها به يك يا چند بخش خاص از بازار وارد شود. اين استراتژي، فروش را محدود مي‎كند ولي بسيار سودآور است. بيشتر شركت‎ها از طريق ارائه خدمت به يك بخش ويژه به بازاري جديد وارد مي‎شوند. و انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار شخصیت شناسی
[ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:56 ] [ Greedie ][ بازديد : 141 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی ویروسیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش برندسازی اینترنتیتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش آنالیز تبلیغاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش بازاریابی بلاگیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش اصول بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش تمرکز مزيتتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش انتخاب مزيتتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو