close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 7 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 11 نفر
    بازديد ماه : 8 نفر
    بازديد سال : 1861 نفر
    بازديد کلي : 8965 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می ‏باشد و مدیریت عبارت است از؛ خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری‌مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان. امروز در سازمانها به مدیریت ارتباط با مشتری، اهمیتی استراتژیک داده شده است. در شرایط دشوار رقابت، ارتباط به‌هنگام و سازمان‌یافته با مشتریان، مناسبترین راه افزایش رضایت مشتری، افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه‌هاست. با توجه به این مسائل، مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان‌ها، نوعی نرم افزار crm استراتژی تجاری به‌شمار می‌رود.[7]مدیریت ارتباط با مشتری واژه ای برای مجموعه متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشترییان کمک می کند (Bernett).مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی جامع و فرایندی که سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت ممکن می¬سازد (سین و تاکتیکها بر فروش به مشتریان کنونی استوار است. اما چالش آن نیز دسترسی سریع به دسته های مختلف مشتریان می باشد. برای مثال فرض کنید که یک شرکت در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت میکند. برای فروش لوازم یدکی یکی از کالاهای خود و یا فروش کیت جدیدی که به تازگی برای ارتقاء یک دستگاه به بازار عرضه شده است، قصد اجرای یک کمپین تبلیغاتی را دارد. اولین مرحله از این کمپین تعیین گروه هدف از مشتریان بالقوه می باشد. مسلما اگر سیستمی وجود نداشته باشد که در یک لحظه مشتریانی را که قبلا از این شرکت کالای خاصی را خریداری کرده اند نشان دهد، عملا فرصت فروش از دست خواهد رفت چرا که یافتن تک تک مشتریان هدف از خیل بی شمار مشتریان کاری است که شاید روزها و یا هفته ها وقت ببرد.امنیت و یکپارچگی اطلاعات مشتریانحتما تا به حال با این مساله مواجه شده اید که یک کارمند ناراضی اطلاعات مشتریان را به سرقت برده است. برای جلوگیری از سرقت اطلاعات مشتریان که سازمان میلیونها تومان فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال استفاده از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار باشند. طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره‌ ابزارهای برتر مدیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی سیستم CRM همچنان به عنوان محبوب‌ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمکی میتواند به شما کند؟ مطلب مرتبط: آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM) در طی سال ها تجربه پیاده سازی CRM و با بررسی مشتریان متعددی که از این سیستم استفاده می کنند، متوجه نیازها و چالشهای مشترکی در بین همه آنها شدیم که با استفاده از سیستم CRM این چالشها و نیازها رفع شده اند. ما برخی از مهمترین این چالشها و نیازها را به شما معرفی میکنیم تا اگر شما نیز دچار این چالشها هستید، بدانید که CRM بهترین راه حل برای رفع آنهاست. یکپارچه نبودن بانک مي‎نمايند، به اين بازارها برسانند. بخش بندي بازار براي شرکت مزایای زيادي دارد از جمله:شرکت آسان‌تر مي‌تواند گروه‌هاي خريداران را شناسايي، با آنها ديدار و پيشنهادهاي مناسب آنان تنظيم کند.در يك بخش مشخص شرکت با رقيبان کمتري روبه رو است.شرکت فرصت بيشتري براي تبديل شدن به تأمين کننده برگزيدة بخش خود را دارد.هزینه های بازاریابی و تبلیغات بسیار کاهش می یابد. هدفگیری بازارمقصود از تعيين بازار مورد هدف، ارزيابي جذابيت هر يك از بخش‎هاي بازار و انتخاب يك يا چند بخش از آن براي ورود است. شركت بايد بخش‎هايي از بازار كه مي‎تواند بيشترين ارزش را براي مشتري به بار آورد و براي يك دوره زماني بلندمدت آن را حفظ نمايد، هدف قرار دهد. منابع محدود شركت احتمالاً آن را وادار مي‎كند كه تنها به يك يا چند بخش خاص از بازار وارد شود. اين استراتژي، فروش را محدود مي‎كند ولي بسيار سودآور است. بيشتر شركت‎ها از طريق ارائه خدمت به يك بخش ويژه به بازاري جديد وارد مي‎شوند. و

    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه
    [ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:56 ] [ Greedie ][ بازديد : 111 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو