انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش | |||
|
دیگر و مهمترین بخش ها در وب سایت، صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما است. برای اعتمادسازی بیشتر بازدیدکننده وب سایت، صفحه درباره ما و تماس با ما را کامل کنید ، سعی کنید اهداف و چشم اندازهای خود و همچنین سوابق و گواهینامه های خود را در این صفحه ذکر کنید.در صفحه تماس با ما فقط به آدرس ایمیل بسنده نکنید زیرا برای اعتمادسازی و افزایش اعتبار، آدرس فیزیکی به همراه نقشه یا کروکی خود را به صورت کامل درج کنید. نکته کلیدی چهارمبرای افزایش ترافیک وب سایت خود چه برنامه ای دارید؟بهترین روش ها از جمله موتورهای جست و جو، ارسال ایمیل گروهی به صورت مهندسی شده، معرفی سایت خود در دایرکتوری ها، درج آگهی متنی و بنر در سایت های تبلیغاتی، تبادل لینک با سایت های مشابه است.برای شروع و برنامه ریزی در این روش ها بهتر است با افراد متخصص یا کسانی که قبلا تجربه چنین کارهایی را داشته اند مشورت کنید.متن آگهی بسیار مهم است زیرا این روزها مردم و کاربران اینترنتی هیچ توجهی به تبلیغات ندارند و فقط چیزهایی برای شان مهم و جالب است که به آنها علاقه یا نیاز داشته باشند. نکته کلیدی پنجمیکی از نکته های کلیدی ومهم برای افزایش استفاده از یونیفورم یكسان هستند.نحوه پخت غذا كاملاً استاندارد است. یك پوند (حدود ۴۵۴ گرم) گوشت باید كمتر از ۱۹ درصد چربی داشته باشد و عرض همبرگر حدود ۳/۵ اینچ (۲/۵۴ سانتی متر) باشد و در هر همبرگر نباید بیش از یك چهارم اونس (حدود ۳۰ گرم) پیاز مصرف شود. مدت زمان نگهداری غذای پخته شده توسط اداره مركزی مشخص می شود.مثلاً چیپس هفت دقیقه ، همبرگر ۱۰ دقیقه، قهوه ۳۰ دقیقه بعد از انقضای مدت غذا باید دور ریخته شود. بازرسان شركت دائماً این موارد را دقیقاً بررسی می كنند تا غذاها با كیفیت یكسان عرضه شود.مك دونالـــد تبلیغ سنتی تلویزیونـی صبح های روز شنبه را ادامه می دهد و معتقد است كه به دنبال این تبلیغ یكی از بچه ها، خانواده را وادار می كند كه غذا را در بیرون صرف كنند.علاوه بر تبلیغ، مك دونالد گروه دیگری را نیز تشكیل داده است كه تحت عناوین مختلف نظیر روز كودك و یا از طریق شهربازیها و یا مسافرتهای تفریحی و استفاده از غذای مك دونالــد برای ناهار نسبت به جاری ساختن ایده های تبلیغی پیچیده فعالیت كنند. رشد مك دونالدمدیریت در گزارش سالانه ۱۹۹۵ واقعاً مباهات داشت زیرا فروش و سود كماكان ادامه داشته و حتی اعتمادسازی، پاسخ دادن به سوالات مخاطبان و ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها به صورت روشن، صادقانه و خیرخواهانه است. اگر کالا یا سرویس شما بخشی از این ماجراست، می توانید به آن اشاره کنید؛ البته افراط نورزید چرا که اگر محتوای شما شبیه یک آگهی تبلیغاتی شوید، در واقع کاری که انجام می دهید دیگر بازاریابی محتوا نیست بلکه فروش و تبلیغ است. اعتماد از طریق فروش به دست نمی آید. اعتماد از طریق ارائه کمک های نوع دوستانه به کسانی که در پی کمک گرفتن هستند، به وجود می آید. برخی در اینترنت به دنبال کسب اطلاع در مورد موضوعی خاص هستند و برخی به دنبال سرگرم شدن هستند. مخاطبان شما هم همین گونه اند. آنها به چه چیزی علاقه دارند؟ چه چیزی برای آنها مهم است؟ Kaitlin Walsh در bluechipcommunication.com.au می گوید: هدف بازاریابی محتوا فقط به رساندن پیام به مخاطب منحصر نیست بلکه در واقع این تاکتیک به معنای کمک به مخاطبان برای یافتن آن چیزی است که در پی آن هستند. ببینید مشتری های بالقوه شما چه می خواهند و چه می گویند. نیازهای آنها را برطرف نمایید. این امر تاثیر مستقیمی بر کسب و کار شما از خود بر جای می گذارد: کاربران میشودبازاریابی از طریق موتورهای جستجو تفاوت های آشکاری با هر روش بازاریابی دیگری ، که در دنیای تجارت مرسوم است ، دارد که عمده این تفاوت ها ، عبارتند از:1- در روش های مرسوم بازاریابی ، این ما هستیم که به سراغ مشتری می رویم. یعنی اگر در نمایشگاهی شرکت می کنیم ، اگر اعلامیه هایی را پخش می کنیم ، اگر بیلبوردهای تبلیغاتی می زنیم ، به نوعی ما به سمت مخاطب می رویم و از مخاطب خواهش می کنیم که فرصتش را به ما دهد و به ما توجه کند. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، این مشتری است که قدم اول را بر می دارد و با جستجوی خود ، اعلام نیاز می کند و تقاضای خود را به ما تسلیم می کند ، تماس می گیرد، ارتباط می گیرد، فرم پر می کند ، سوال می پرسد و خواهش می کند که به او پاسخ دهیم. در روش های مرسوم و قدیمی بازاریابی ، چگونه می توانستیم دقیقا وقتی مشتری ، ما را می خواهد یا سوالی دارد ، حاضر شویم؟2- در همه ی روش های مرسوم بازاریابی ، چه بازاریابی های سنتی و چه بازاریابی های آنلاین ، معمولاً ما تبلیغات وسیعی انجام می دهیم تا درصد اندکی از کسانی که در زمان انجام تبلیغات ما ، فکرشان یا گرفتن تبلیغات از گوگل
[ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 23:37 ]
[ Greedie ][ بازديد : 102 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |