انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش | |||
|
و ... ارائه کنند! از سوی دیگر ، شرکت های برنامه نویسی وب اپلیکیشن ، از سابقه بیشتری برخوردارند ، تا شرکت های ارائه خدمات وب ، که عموما نوپا بوده و کمتر تمکن مالی و پشتوانه ارتباطات دولتی دارند. بنابراین ، می توان ادعا کرد که رقابت در وب سرویس ها ، اگرچه بیشتر از وب اپلیکیشن هاست ، اما لااقل ، راحت تر از آن خواهد بود. در بخش سوم مقاله ، به تفاوت های فنی برنامه نویسی تحت وب برای تولید و فروش وب اپلیکیشن و طراحی و پیاده سازی وب سرویس پرداخته ایم و شما را بر سر دو راهی انتخاب قرار داده ایم اما برنامه نویسی وب سرویس ، از منظر فنی ، مزایای زیادی ، نسبت به وب اپلیکیشن دارد ، که تمامی آن ها ناشی از تفاوت ماهوی این دو شیوه است. در فروش وب سرویس ، معمولا یک سایت ، برنامه نویسی می شود و بر روی یک دامنه مشخص قرار می گیرد و به تمامی کاربران ، اکانت های مجزایی ارائه می شود تا از خدمات آن استفاده نمایند. در حالی که در وب اپلیکیشن ها ، به تعداد مشتریان ، کپی از نرم افزار ایجاد شده و برای ایشان نصب و راه اندازی می گردد. وب سرویس ها ، بر اساس این تفاوت آشکار ، دارای این مزایا هستند :ارتقاء ، تامین را ، نزد خود نگه دارند. از مصادیق بارز این تفکر ، راه اندازی دیتاسنترهای داخلی است که علیرغم مشکلات متعدد و هزینه های سرسام آور ، یکی پس از دیگری در سازمان های دولتی راه اندازی می گردد. بر اساس همین طرز نگاه اشتباه است که ، اکثر سازمان ها و شرکت ها تمایل بیشتری برای خرید و نصب نرم افزار دارند ، تا استفاده از خدمات یک سایت و به قول خودشان ، وابسته شدن به آن شرکت! به این منظور است که شرکت ها و سایتهای ارائه کننده خدمات ، مدتی سرویس های خود را به صورت رایگان ارائه کرده و مشتریان خود را اصطلاحا ، به خدمات شان آلوده می کنند! به عنوان مثال ، سایت هایی که لیست مناقصات دولتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند ، برای پرهیز از توجیح مشتریان شان برای پرداخت وجه اشتراک سالانه ، معمولا چند ماهی ، به صورت رایگان ، لیست مناقصات را ، برای ایشان ارسال می کنند و بعد از آن ، ارائه خدمات را متوقف کرده و منتظر عکس العمل مشتری می مانند.اما درآمد وب سرویس ، ممتد و متوالی بوده و به صورت یکجا اخذ نمی شود. بنابراین رقم آن اندک است ، اما حسنش اینجاست که پس از مدتی ، یک درآمد مستمر را برای شرکت تضمین می کند. خود بدل گردید استفاده از مطالب مختلف در سایت، باعث ارتباط افراد زیادی با سایت شما خواهد شد. سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اصلی و راهنما برای خریداران تلقی شود که این مورد به افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه و سایت شما می افزاید و در دراز مدت باعث افزایش فروش شما خواهد شد. از تولید کننده ها بخواهید شما را به عنوان فروشنده ی مورد اعتماد خود معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس مطمئن شوید که سایت شما از نظر محتوا و کیفیت قابل رقابت با سایر وبسایت های لیست شده می باشد. جدا از بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، از طریق انتشار لینک تان در وب، متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگانی که از طریق این سایت ها وارد می شوند، پتانسیل بیشتری برای خرید دارند. از لیست ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنیدقانع کردن یک مشتری قدیمی برای خرید دوباره از فروشگاه شما ساده تر از جذب یک مشتری جدید است. در صورتیکه به مشتری خود خدمات خوبی ارائه داده باشید، اعتماد مشتری را جلب کرده اید تولد شرکت شما را می شنود، با شما احساس نزدیکی می کند. از پرسنل خود بگویید پشت کسب و کارها و سازمان ها «انسان» قرار گرفته و هر انسانی هم ماجرایی برای گفتن دارد. چه بسا یکی از کارمندان شما، مادری است که وقتی پس از اتمام کار به خانه می رود، وظیفه مراقبت از چند فرزند را بر عهده دارد. شاید هم یکی از پرسنل شما دانشجوست و بعضی روزها برای مطالعه و شرکت در امتحانات دانشگاه مجبور است از شما مرخصی بگیرد. احتمالاً برخی از کارمندان شما مجردند و ماجراهایی سرشار از نشاط وانرزی از سفرهای تفریحی خود دارند. به راستی داستان آن کارمند بخش فروش که همواره لبخند زیبایی به لب دارد، شنیدنی نیست؟ یا آن کارمندی که همواره با همکارانش شوخی می کند و بسیار خوش مشرب است؟به هر حال، حکایت پرسنل خود را، به زبان و بیان خودشان، در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اگر می خواهید در این خصوص ایده بگیرید، به داستان ماری در مک دونالدز سری بزنید. از مشتری های خود بگویید یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند.مشتری های شما نیز می توانند وارد این بازی جذاب هتل تماشا کیش نرخ ویژه ماه مبارک رمضان
[ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 1:34 ]
[ Greedie ][ بازديد : 92 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی ویروسی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 برندسازی اینترنتی تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 آنالیز تبلیغات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 اصول بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تمرکز مزيت تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 انتخاب مزيت تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |