انگيزش, آگاهی برند در مقابل آزمايش |
|||
|
![]() مزايا نقش مهمی را در جايگيری موثر برای ارتباطات بازاريابی بازی می کنند. اما همانگونه که تا اينجا اشاره شد، مزايا با تلقی برند ارتباط دارند و تلقی برند چيزی است که انگيزه خريد را بوجود می آورد. ‘من کدبری را دوست دارم’ يک تلقی نسبت به کدبری است که در ذهن مصرف کننده بين برند و يک دليل احتمالی خريد ارتبمثالهايی آورديم که در آنها حذف يک برند منطقی به نظر می رسيد. اما علاوه بر حذف عادی يک برند بنا به شرايط بازار، بسياری از شرکت ها به قبض برند بعنوان بخشی از استراتژی کلان بازاريابی خود روی آورده اند.ت آگاهی برند بازشناسی و به ياد آوری را مد نظر قرار دهد. اين بدان معنی است که بايد اشارات واضحی از بسته بندی شبيه همان چيزی که در نقطه-خريد وجود دارد ارائه گردد و پيوند قدرتمندی بين نياز و برند ايجاد شود.تلقی برند در بخش جايگيری و نيز درفصل 6 وقتی که در باره اندازه گيری دارايی برند صحبت می کرديم موردو در ذهن با آنچه که در باره آن احساس می شود پيوند دارد. آن دانش و اين احساسات به تعريف ‘دارايی’ برند کمک می کنند که خود بواسطه نحوه معرفی در ارتباطات بازاريابی و چگونگی جايگيری، ايجاد و تقويت می گردد. همچنين ديديم که چگونگی جايگيری برند در تبليغات و ديگر ارتباطات بازاريابی خود با دو هدف ارتباطی کلی ![]() مشاهده پست مشابه : ادکلن مردانه کنزو هوم باس Kenzo Homme Boisee for men [ پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ 19:49 ]
[ Greedie ][ بازديد : 8340 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |